آشنایی با معروف ترین تولید کنندگان شلوار جین

مد و زیباییسایر

- 97/09/02
آشنایی با معروف ترین تولید کنندگان شلوار جین

بهترین مارک ها و برند های تولید کننده جین در سراسر دنیا


بیشتر ما اولین شلواری که به پا کردیم ، شلوار جین بوده است و خانم و آقا و پیر و جوان همیشه از این شلوار استفاده می کنند و محدودیت سنی ندارد.امروزه در کشور ما هر جوانی در کمد خود ۱ لباس جین دارد.چند مارک از این شلوار بسیار معروف شده است و بیشتر ما آن مارک ها را خریداری می کنیم در حدی که خیلی ها به جای شلوار جین ، شلوار لی (Lee) می گویند.در اینجا چند مورد از این مارک های معروف شلوار جین را به شما معرفی می کنیم.
آشنایی با معروف ترین تولید کنندگان شلوار جین

1.شلوار جین دیزل DIESEL


دیزل DIESEL یک نام تجاری بزرگ شلوار جین است.این مارک شلوار جین ، به مدل های جذابش معروف است و کسانی که معمولا از شلوار جین برای سرکار استفاده نمی کنند و بیشتر در مهمانی ها آن ها را می پوشند ، از این مارک استفاده می کنند. دیزل در سال 1978توسط رنزو Rosso و رئیس سابق خود Adriano از شرکت AG جینز تاسیس شد،این شرکت توسط استخدام ویلبرت داس (که مدرک سرپرست و مدیر خلاقانه) کالج مد است، این برند معروف کار خود را با شلوار با کیفیت بالا، پیراهن، تی شرت و دیگر لباس های شیک شناخته شده است.

2.شلوار جین levis


ابن برند در سال 1896ایجاد شده است و از پیشگامان شلوار جین آبی و سنگ شور است و هر خانم حداقل یک شلوار جین لیوایز داشته است.این مارک همراه با تغییر فشن در طول سالیان دراز مدل شلوارهای خود را در هر سال مطابق با مد آن سال تغییر داده است.شلوار جین Levi یک شرکت لباس شخصی است.امروزه، Levi به عنوان شرکت پیشرو در زمینه شلوار جین، پیراهن، تی شرت، لوازم جانبی مد، کفش و سایر محصولات مشابه تبدیل شده است.

3.شلوار جین لی Lee


شرکت LEE توسط هنری دیوید لی در سال 1889در سالینا تاسیس شد، این شرکت با نام تجاری لباس، شلوار جین، طراح لباس، پیراهن، لباس های زنانه،کت وشلوار و دیگر محصولات شناخته شده است.لی کسب و کار خود را در بیش از 100کشور در سراسر جهان گسترش داده است.می توان با اطمینان گفت که مارک لی DNA شلوار جین است و با این مارک بود که این شلوار به محبوبیت رسید.در این مارک می توان همه نوع مدل شلوار جین پیدا کرد.لی یک مارک آمریکایی است.

4.شلوار جین مارک Wrangler


Wrangler یکی دیگر از مارک های معروف شلوار جین است، این مرکز واقع در مرکز شهر گرینزبورو، کارولینای شمالی است. این شرکت واحد تولیدی خود را در سراسر جهان دارد.این شرکت جین شیک های مختلف را برای مردان، زنان و کودکان ارائه می دهد. که از سال 1947لباس های شیک و راحت را به بازار عرضه کرده است.

5.شلوار جین مارک SPYKAR


اسپیکار نام تجاری شیک معتبر آسیا است، این شرکت در سال 1992توسط آقای Prasad Pabrekar تاسیس شد، که هدف آن ارائه ایده های فنی تولید شلوار جین و پیراهن بود.هدف بنیانگذار این است که سودمند است و این شرکت بیش از 3000واحد در سراسر جهان دارد، این شرکت پوشاک خود را با قیمت بالا و ارزان قیمت ارائه می دهد و کیفیت زیادی را به خود جلب می کند.

6.شلوار جین مارک NUMERO UNO


Numero Uno یک نام تجاری بزرگ شلوار جین است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد،این شرکت در سال 1987تأسیس شد.چند سال بعد، این مارک توسط شرکت HI Fashion Clothing به نام Numero Uno Clothing Ltd. نامگذاری شده است،این شرکت ایده های مختلف خلاقیت را به واقعیت تبدیل کرده است و برای گرایش بین المللی آن شناخته شده است. ، پارچه ها بسیار خوب، و قیمت قابل دسترس است،Numero تولید کننده شلوار جین برای مردان، زنان و کودکان است.

7.شلوار جین برند ماوی Mavi


مارک ترکیه ای است و ماوی به زبان ترکی به معنی آبی است.در بین ما ایرانی ها این مارک طرفداران زیادی دارد چون هم از نظر قیمت برای ما مناسب تر است و هم طرح ها و هم قالب آنها با اندام ما ایرانی ها همخوانی بیشتری دارد و می توان با اطمینان بیشتری از اصل بودن مارک ماوی در ایران از شعب آن خرید کنیم.

8.شلوار جین برند Denizen


Denizen نام تجاری ناشناخته نیست، این برند قطعا یکی از مارک های شلوار مورد اعتماد است. در سال 2011، مارک Summer Denizen در امریکا برای تهیه لباس های زیبا و هوشمند برای مردم راه اندازی شد. Denize. با ارائه بهترین و با کیفیت ترین پارچه ها و انواع مختلف، این برند قلب مشتریان سراسر جهان را به دست آورده است

9.شلوار جین برند PEPE JEANS LONDON


PEPE JEANS پپ جینز لندن در سال 1973در شهر Portobello در لندن تاسیس شد، این یک برند پیشرو در اروپا است که در همه موارد از لباس های طراح، لباس های با کیفیت بالا و شلوار جین استفاده می کند، این شرکت محصولات خود را در سراسر جهان صادر می کند و دارای فروشگاه های شلوار جین در بیش از 80کشور است که در واقع یک دستاورد بزرگ در زمینه مد است.

10.شلوار جین آرمانی اکس چنج Armani Exchange


این مارک با علامت A|X شناخته شده است و بیشتر در بین جوانان طرفدار دارد چون مدل آن جوانانه پسند است.

11.شلوار جین برند کلوین کلاین Calvin Klein


این مارک شلوار جین بیشتر در بین نوجوانان طرفدار دارد و مورد پسند آنها قرار می گیرد.کلوین کلاین در تبلیغات خود خیلی خوب درخشیده است و خیلی از افراد را از این طریق جذب کرده است.

12.شلوار جین برند گس Guess


گس یکی از اولین کارخانه هایی است که در دهه 80میلادی شلوار جین طراحی کرده است و تا به امروز موفق نیز بوده است.این مارک نه زیاد گران و نه زیاد ارزان است و قیمت مناسبی دارد و این باعث همگانی شدن این مارک شده است.
advertising