تاثیر رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی های لاکچری

مد و زیباییدکوراسیون

- 97/08/27
تاثیر رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی های لاکچری

رنگ مشکی در دکوراسیون لاکچری


دیوارها، سقف و وسایل سیاه رنگ یا رنگ مشکی دوباره به دنیای مد و طراحی برگشته است. مشکی، رنگی شیک و رسمی می باشد. پررنگ ترین در بین رنگ ها می باشد و در عین حال خنثی است و در هنگام تزئین و دکوراسیون داخلی، مناسب ترین رنگ می باشد. در این مقاله، به روز ترین ایده های استفاده از رنگ مشکی را در دکوراسیون به شما ارائه خواهیم داد.
تاثیر رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی های لاکچری
اگر شما از مشکی به عنوان رنگی حنثی استفاده می کنید، گزینه های زیادی برای طراحی پیش روی شما است. مشکی از جمله رنگ هایی است که در کنار همه عناصر طراحی، خوب به نظر می رسد. اغلب در طراحی داخلی یک فضا، استفاده از رنگ های روشن و نورپردازی لوکس و خیره کننده مورد توجه است ولی گاهی می توان با استفاده از عناصر لاکچری تیره و رنگ مشکی در فضاها، خانه را به مرکز توجه طراحی لاکچری تبدیل کرد.

در حالی که در چند سال اخیر، رنگ مشکی محبوبیت زیادی به دست آورده است، اما بایستی هنگام استفاده از این رنگ، تعادل را حفظ نماییم. هنگامی که نور طبیعی یا مصنوعی زیادی وجود دارد، رنگ مشکی بر روی دیوارها به خوبی عمل می کند. همچنین هنگامی که وسایل موجود در دکوراسیون، به رنگ های روشن می باشند، مشکی جلوه خوبی خواهد داشت. برای نمونه، هنگامی که در اتاق نشیمن یا اتاق غذاخوری، کف اتاق بی رنگ می باشد و دیگر وسایل روشن هستند، تعادل با وجود رنگ مشکی دیوار برقرار خواهد شد و فضا بیش از حد تاریک و سنگین به نظر نمی رسد، از مشکی بر روی سقف و پنجره ها استفاده کنید.

شما می توانید از این رنگ برای تعریف فضاهای مشخص استفاده کنید و همچنین چشم ها را به مسیر مشخصی هدایت نمایید. آراستن فضا با مشکی بسیار رایج شده است و حتی میزان کمی از این رنگ به صورت تزئینی بر روی در و پنجره ها، کنتراست خوبی را با دیوارهای روشن ایجاد می کند. درخشندگی تأثیر زیادی بر رنگ مشکی دارد، زیرا براق بودن و درخشندگی بر روی رنگ های تیره مشخص تر و قابل توجه تر خواهد بود. درب های داخلی می توانند جلوه خاصی به دیوارها و فضا ببخشند. رنگ زدن درب های داخلی فرصت خوبی را ایجاد می کند تا بتوانید در را به خوبی نشان بدهید و یا میزانی از جذابیت را به فضا بیفزایید. در تصویر بالا، دو حاشیه روشن مانع از بیش از حد تیره به نظر رسیدن فضا می شوند.

استفاده از رنگ مشکی به صورت طرح های سیاه و سفید، تصاویر، فرش ها و وسایلی به این رنگ، بسیار رایج شده است. استفاده از رنگ مشکی می تواند نتایج شگفت انگیزی را به دنبال داشته باشد. می توانید از این رنگ برای کفپوش اتاق استفاده کنید. کفپوش مشکی در کنار دیوارهای سفید جلوه زیبایی به فضا می بخشد.

عموما دکوراسیون اتاق خواب ها را با رنگ های آرام بخش و رنگی تزیین می کنند اما برخی مواقع سنت شکنی نیز می تواند منجر به زیبایی خاص گردد. در دکوراسیون داخلی اتاق خواب ها، دیوار های مشکی رنگ، مبلمان تیره با رنگ های عمیق و تاثیر گذار، فضای رویایی و فوق العاده ای را ایجاد می کنند. اضافه کردن آجر های تیره رنگ هم می تواند بافت مناسب برای ایجاد تنوع در فضا اتاق خواب ایجاد کند و در عین استفاده از متریال های سردی چون بتن و رنگ های تیره رنگ، انرژی بصری فضا را تامین کرد.
advertising