معرفی سری جدید سرویس بهداشتی لوکس ولنتینا به نام کوآ

مد و زیباییدکوراسیون

- 97/08/26
معرفی سری جدید سرویس بهداشتی لوکس ولنتینا به نام کوآاگر تصور می کنید که دستشویی و حمام دکوراسیون خاصی ندارند و نهایتا بتوان با چند شمع و حوله و صابون زیبائی آن ها را تزئین کرد کاملا در اشتباه هستید. دستشوئی و حمام جزو اتاق هایی هستند که می توان آن ها را به زیباترین شکل ممکن طراحی کرد .
معرفی سری جدید سرویس بهداشتی لوکس ولنتینا به نام کوآ
مسلم است که تزئینات معمول در سایر اتاق ها را برای تزئین دستشویی و حمام نمی توان استفاده کرد، هرچند که بسیاری از این تزئینات مشترک هستند اما برای زیبایی این فضا لازم نیست از تابلو ها و دیوار کوب های متعدد استفاده کنید، می توان با انتخاب آینه و روشویی زیبا، فضای خود را مانند هر اتاق دیگری به مکانی لوکس و زیبا تبدیل کنید.

سرویس بهداشتی لوکس و لاکچری ولنتینا


البته اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی حمام تنها در زیبایی خلاصه نمی شود، نحوه طراحی دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی را می توان نشان دهنده میزان اهمیت شما به آسایش و بهداشت در خانواده دانست و در این میان خیلی مهم است که در هنگام نظافت، محیطی آرام داشته باشیم تا با دوری از تنش های روزانه بتوانیم روح خود را نیز شست و شو دهیم، اگر چه حمام مکانی خصوصی است و به ندرت پیش می آید که شخصی خارج از اعضای خانواده از آن استفاده کند اما باید بدانیم که طراحی ایده آل برای دکوراسیون داخلی حمام در تمام خانه ها مهم است و باید به آن اهمیت داد.

خانه والنتینا که سالیان متمادی است در عرصه طراحی دکوراسیون خانه فعالیت دارد این بار زیبایی و آرامش را با مجموعه (کوآ) (به معنای عشق و دوستی) برای شما به ارمغان آورده است. این طراحی تازه با الهام از فرهنگ ژاپنی طراحی شده و تداعی کننده فضای باغ های آب ژاپنی است.

البته تزئینات به شکل فلس ماهی این مجموعه زیبائی آن را دو چندان کرده که به شکل طرح های موج وار و به رنگ مسی که نور و حرکت را به فضای شما القا می کند نمود پیدا کرده است. این مجموعه که سینک، وان حمام و آینه لوکس و لاکچری والنتینا را شامل می شود، با رنگ فلزی خود و تراش های بی نظیر و ظریف، یک فضای آرام را برای استحمام و نظافت فراهم می کند.
advertising