چندین مدل لوستر اتاق خواب کودک با طرح های فانتزی و زیبا

مد و زیباییدکوراسیون

- 98/06/08
چندین مدل لوستر اتاق خواب کودک با طرح های فانتزی و زیبامهمترین مساله در طراحی اتاق خواب به ویژه برای کودکان علاوه بر فاکتور زیبایی، ایجاد یک محیط آرامش بخش و به دور از استرس می باشد. بنابراین انتخاب نوع رنگ و وسایلی که برای دکوراسیون اتاق خواب به کار می رود، اهمیت زیادی دارد. لوستر ها یکی از وسایل تزئینی زیبا هستند که انواع مدل های جدید و زیبایی از آنها در بازار وجود دارد که انتخاب آن با توجه به سلیقه، جنسیت و سن افراد برای استفاده در فضای اتاق خواب می تواند، متفاوت باشد. در این بخش تصاویری زیبا از انواع مدل لوستر اتاق کودک برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه و دخترانه به اشتراک گذاشته ایم که می توانید با توجه به این ایده ها و نیز علایق فرزند دلبندتان، مناسب ترین و بهترین انتخاب را جهت طراحی لوستر در دکوراسیون اتاق کودکان خود داشته باشید.
چندین مدل لوستر اتاق خواب کودک با طرح های فانتزی و زیبا
نورپردازی اتاق خواب، یکی از نکات مهم در طراحی دکوراسیون اتاق خواب به خصوص برای کودک است که باید مورد توجه قرار گیرد؛ استفاده از انواع مدل لوستر سقفی جدید و چراغ های سقفی تزئینی و فانتزی مورد پسند بچه ها با تم ورزشی یا به شکل حیوانات و برخی وسایل مورد علاقه آنها مثل ماشین، هواپیما و … ایده های جذابی هستند که ضمن زیبا تر کردن فضای اتاق خواب، دارای نور کافی و مناسب می باشند.

نکته مهم دیگر در انتخاب لوستر برای اتاق کودکان همخوانی و مطابقت آن با دکوراسیون اتاق خواب و نیز توجه به ابعاد و اندازه فضا و کوتاهی و بلندی سقف برای قرار دادن مناسب ترین لوستر می باشد.

مدل لوستر بچه گانه



لوستر کودکانه به شکل سفینه



لوستر صورتی زیبای بچه گانه



لوستر کودکانه به شکل حیوانات



لوستر بچه گانه به شکل فرفره



لوستر کودکانه چتری



لوستر بچه گانه به شکل ابر



لوستر کودکانه به شکل قطب نما



لوستر بچه گانه پروانه ای



لوستر کودکانه ماه و ستاره



لوستر زیبای کودکانه



امیدواریم از انواع مدل های جدید و زیبای لوستر طراحی شده برای دیزاین اتاق کودکان، گردآوری شده در این مطلب لذت برده باشید.
advertising