بهترین چینش دکوراسیون منزل

مد و زیباییدکوراسیون

- 97/12/10
بهترین چینش دکوراسیون منزلبرای رسیدن به بهترین چینش دکوراسیون منزل باید بهترین وسایل را به کار گرفت. شما با استفاده از یک سرویس مبل لوکس و لوازم جانبی همراه آن می توانید به یک ایده پردازی متفاوت دست پیدا کنید. البته باید به هارمونی رنگ حاکم در فضا و سبک دکوراسیون نیز به خوبی دقت شود. به عنوان مثال برای یک دکوراسیون مدرن شما باید از لوازم رنگ تیره با ترکیب وسایل دکوری طلایی استفاده کنید. یا اینکه برای یک دکوراسیون کلاسیک به شما استفاده از وسایل چوبی را پیشنهاد می دهیم. در نهایت ایده پردازی به سبک سلطنتی نیاز به دقت نظر بسیار در رنگ و طرح دارد که سبب مجلل تر جلوه دادن دکوراسیون می شود. اگر می خواهید بهترین دکوراسیون منزل از آن شما باشد و همه را شگفت زده کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.
بهترین چینش دکوراسیون منزل

دکوراسیون لوکس برای اتاق نشیمن


برای رسیدن به متفاوت ترین دیزاین باید از وسایل زیبا ولاکچری بهره گرفت. برای نمونه به ایده پردازی تصویر ارائه شده دقت کنید. تم سفید طوسی با لوازم دکوری طوسی تیره سه رنگ اصلی این فضا به شمار می آید. استفاده از پرده های سفید مشکی و کتابخانه مشکی و فرش مشکی کف اتاق دیوار و کف پوش را با رنگ تیره پوشانده است. از سوی دیگر مبل ال مانند با ترکیب صندلی های تکی بسیار لوکس که از تم سفید با کوسن های طوسی بهره گرفته شده است ایده پردازی محیط اتاق نشیمن را به انجام رسانده است. همان طور که در ابتدا اشاره شد برای لوکس تر جلوه دادن دکوراسیون داخلی می توان از لوازم دکوری طلایی بهره گرفت. همچنین از قاب های دکوری هم رنگ در فضا می توانید برای زیبا تر شدن ایده پردازی خود کمک بگیرید.

رنگ قرمز و تأثیر آن در دکوراسیون


استفاده از رنگ قرمز برای متفاوت تر جلوه دادن دکوراسیون داخلی بهترین انتخاب است. شما می توانید با کمک گرفتن از رنگ قرمز و طلایی یکی از بی نظیر ترین طرح ها را برای فضای داخلی منزل یا محیط کار خود مدنظر قرار دهید. همیشه ترکیب رنگ طلایی با رنگ قرمز و مشکی سبب لوکس تر جلوه دادن فضا می شود. همان طور که در تصویر ارائه شده مشاهده می کنید از دو رنگ طوسی و قرمز برای دکور کردن سرویس مبل استفاده شده است. باید بگویم رنگ طوسی با هر رنگی که شما تمایل داشته باشید به خوبی ست می شود. رنگ طوسی یکی از رنگ های خنثی است که همیشه برای ایده پردازی به سبک رنگی نیز استفاده می شود. با استفاده از فرش های که تقریباً تم قرمز به خود گرفته است در یک فضای تیره رنگ طرحی بسیار مدرن فراهم شده است. در نهایت برای جلوه دادن به این کار هنری بی نظیر از دو آباژور طلایی، میز عسلی طلایی مشکی و لوستر طایی مشکی نیز کمک گرفته شده است.

میز پذیرایی خاص


اگر می خواهید متفاوت تر از همیشه به ایده پردازی بپردازید به شما توصیه می‌کنیم از وسایل بسیار لوکس نیز کمک بگیرید. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید یک سرویس نهار خوری بسیار شیک خود به تنهای کار ایده پردازی بخشی از فضا را بدون هیچ پارامتر کمکی به انجام رسانده است. شما می توانید همانند ایده پردازی ارائه شده با استفاده از لوازم دکوری مثل گل های طبیعی، آباژورهای ایستاده یا لوسترهای مدرن فانتزی فضا را دکور کنید. امری که در این سبک از طراحی بسیار به چشم می خورد یک طراحی با تم رنگی کاملاً طوسی است. از آنجایی که پرده، کف پوش و سرویس نهار خوری با رنگ طوسی مورد استفاده قرار گرفته است برای شما پیشنهاد داریم. اگر می خواهید همانند ایده پردازی فوق به طراحی دکوراسیون بپردازید اما رنگ طوسی فضای منزل شما را دلگیر کرده است توصیه می‌کنیم از گل های رنگی، دکوری های طلایی، پرده های با تم رنگی بنفش یا زرد بهره بگیرید. این امر سبب می شود ایده پردازی شما بیشتر به چشم آید.

تم رنگی برای دکوراسیون ساده


اگر می خواهید در کنار سادگی به یک طراحی دکوراسیون مدرن و زیبا نیز دست پیدا کنید برای شما چند پیشنهاد داریم. به تصویر ارائه شده دقت کنید با استفاده از یک رنگ خنثی به راحتی می توان به یک ایده پردازی رنگی دست پیدا کرد. ترکیب رنگ ها می تواند در کنار هم صورت بگیرید یا اینکه فقط از یک تم رنگی مثل تصویر ارائه شده بهره بگیرید. آینه کاری روی دیوار در کنار پرده و فرش طوسی یک فضای کاملاً ساده را طراحی کرده است. این امر سبب می شود شما به راحتی از هر تم رنگی که به آن علاقه مند هستید در دیزاین داخلی منزل خود استفاده کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای رسیدن به دکوراسیونی متفاوت استفاده از صندلی های تکی مدرن را از قلم نیندازید. این صندلی ها می توانند خود به تنهایی در دکوراسیون داخلی شما اثر بگذارند.

دکوراسیونی از دل سبک های اروپایی


برای رسیدن به یک دکوراسیون کاملاً خاص و اروپایی باید ابزارهای لازم در این راستا را فراهم کرد. استفاده از لوازم بسیار لوکس مثل میز نهار خوری مشکی طلایی، در کنار مبلمان مشکی کرم سبب شده است فضا با پایه بسیار خاصی طرح ریزی شود. یکی از مواردی که همیشه در دکوراسیون مدرن به آن توجه می‌شود سادگی در طراحی است که در این تصویر به‌خوبی مشهود است. امر دیگری که سبب می‌شود طراحی یک دکوراسیون به سبک ایده پردازی مدرن اروپایی درحرکت باشد بهره گرفتن از لوازم دکوری طلایی‌رنگ است. بی‌تأثیر نخواهد بود بهره گرفتن از وسایلی مثل لوستر طلایی، آینه‌ای با قاب طلایی، میز پذیرایی طلایی، قاب‌های طلایی و پرده و مبل طلایی‌رنگی که در انتهای سالن مورداستفاده قرارگرفته است. می‌توانیم به این موضوع اشاره‌ داشته باشیم که برای دکوراسیون مدرن باید از وسایل ساده، اما لوکس بهره گرفته شود تا فضا بسیار خاص دیزاین شود. همچنین شما برای جلوه دادن بیشتر به طراحی خود می‌توانید از رنگ طلایی کمک بگیرید.

اتاق نشیمن طلایی سفید


یکی دیگر از ایده پردازی های که به منظور زیبا سازی فضای داخلی مورد استفاده قرار می گیرد طراحی با تم سفید طلایی است. در تصویر ارائه شده دیوارهای اتاق با استفاده از تم طلایی طوسی با ستون ها و آینه های طلایی دیزاین شده است. کف پوش نیز با تمی طلایی رنگ پوشش داده شده است که حضور وسایل دیگر در فضا را زیبا تر جلوه داده است. همان طور که همیشه اشاره شده استفاده از صندلی های تکی خود به تنهایی می تواند یکی از ایده ال ترین دکوراسیون ها را برای شما فراهم سازد. همچنین شما می توانید با استفاده از میز های عسلی طلایی رنگ در کنار آباژورهای طلایی یک فضای کاملاً زیبا را طراحی کنید. مطلبی که قابل تأمل است این است که دو تم رنگی مشکی طلایی و طلایی سفید هر کدام به شکلی، زیبایی مخصوص به خود را دارند. تم سفید نور بیشتری را در فضا پیاده می کند و ایده پردازی مشکی تم حاکم در محیط را قدری دنج تر به نمایش می گذارد. شما می توانید بر حسب علاقه و نیاز خود یکی از دو ایده پردازی ارائه شده را مورد استفاده قرار دهید.

تأثیر رنگ ها در دکوراسیون مدرن


استفاده از رنگ ها در ایده پردازی های مدرن باید اصولی و درست دنبال شود تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید از چند رنگ متضاد بدون در نظر گرفتن تم رنگی استفاده شده است که خود به زیبا سازی فضا بسیار کمک کرده است. صندلی های آبی تیره همراه با لوسترهای فانتزی آبی روشن که به خوبی سایه و روشن ترکیبی را فراهم کرده است. از سوی دیگر مبل ال مانند سفید با کوسن های خردلی یک دکوراسیون متفاوت را در انتهای سالن حاکم کرد است. این دیزاین به سه بخش میز نهار خوری، مبل راحتی و صندلی تکی لوکس تقسیم شده است. هر کدام از بخش ها با یک تم رنگی اما به درستی و با درایت انتخاب شده است.

کلام آخر


بهترین دکوراسیون به دکوری گفته می شود که شما در آن احساس راحتی داشته باشید. استفاده از رنگ های که سبب ایجاد آرامش در محیط خانه و خانواده شما می شود. شاید تمایل داشته باشید بخشی از منزل را با تم مشکی و بخش دیگری را با تم رنگی سفید ایده پردازی کنید مهم هدفی است که شما از این طراحی دنبال می کنید. می خواهیم بگویم استفاده از وسایل لوکس و شیک اگر بر حسب علاقه و نیاز شما صورت نگیرد هیچ گونه احساس راحتی برای شما فراهم نمی کند. برخی از افراد از محیط های سرشار از نور لذت می برند و برخی دیگر محیطی دنج را انتخاب می کنند؛

بنابراین هر کسی بر حسب علاقه شخصی و خصوصیات رفتاری خود باید به طراحی و دکوراسیون منزل خود بپردازد. منزل محیطی است که زمان بسیار زیادی را در آن سپری می‌کنیم پس نیاز است محیطی بسیار آرامش بخش برای گذران زندگی برای خود فراهم آوریم. اگر به اندازه کافی فضا در اختیار دارید به افراد خانواده اجازه دهید برای خود یک ایده پردازی مخصوص داشته باشند تا آرامش بیشتری را در محیط منزل تجربه کنند.
advertising