تزئین دیوار منزل با بشقاب های قدیمی و رنگی

مد و زیباییدکوراسیون

- 97/10/30
تزئین دیوار منزل با بشقاب های قدیمی و رنگیتا حالا فکر کرده‌اید از بشقاب‌های قدیمی که از مادر و یا مادربزرگتان به ارث برده‌اید در طراحی دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید؟ همیشه بر طبق یک قاعده کلی رفتار کردن هم کار درستی نخواهد بود، گاهی تغییرات جالب نتیجه عملکرد متفاوت و بهره بردن از وسایلی خاص در کاربری متفاوت است. فضاهایی که جسورانه و با خلاقیت دکور می‌شوند اغلب نتیجه‌ای بهتر در دید افراد خواهند داشت، یکی از همین کارهای جسورانه و متفاوت هم استفاده از بشقاب‌های دکوری بر روی دیوار است.
تزئین دیوار منزل با بشقاب های قدیمی و رنگی
این بار به‌جای آنکه بشقاب خاصی را بر روی میز بگذارید بر روی دیوار نصبش کنید!باور کنید این تغییر محسوس می‌تواند به گرما و زیبایی هر چه بیشتر فضای شما بیانجامد و دقیقاً دیواری که این‌چنین تزیین‌شده است می‌تواند گویای سلیقه شما باشد. تنها کافی است تا با انتخاب صحیح طرح و نقش و رنگ بشقاب آن‌ها را بر روی دیوار زده و از این طریق به دیوار ساده خانه‌تان هویت ببخشید.

تزیین توسط بشقاب در خانه‌های ایرانی آن‌چنان‌که باید مرسوم نیست به همین جهت می‌توان گفت این نحوه از دکوراسیون در خانه شما می‌تواند در عین زیبایی کاملاً منحصربه‌فرد باشد. یادتان باشد برای انتخاب این بشقاب‌ها کاملاً دست شما باز است و می‌توانید هر رنگ، جنس و طرح دلخواهی را برای آن‌ها انتخاب کنید.بسیاری از مراکز چاپی، چاپ مستقیم بر روی چینی را نیز عرضه می‌کنند با این اوصاف می‌توانید از بشقاب‌های زیبای داخل خانه برای چاپ عکس‌های شخصی استفاده کرده و آن‌ها را همچون تابلو در کنار هم بر روی دیوار بزنید.

این بشقاب‌ها در هرجایی از خانه اعم از راهرو، نشیمن، آشپزخانه و یا اتاق‌خواب قابلیت استفاده را داشته و درنهایت جلوه‌ای تازه به فضای شما خواهند داد. اگر دکوراسیون خانه شما کلاسیک است بهتر است شما بشقاب‌ها را نیز از طرح و نقش‌های کلاسیک انتخاب کنید، برای این منظور ظروف نقره و یا مس بسیار زیبا خواهند شد.

برای تزیین و دکوراسیون سریع خانه در ایام مختلف و یا بعد از خانه تکانی ها می توانید از ساده ترین وسایل استفاده کنید که بشقاب های قدیمی یکی از این وسایل ساده تقریبا بی استفاده هستند. ایده های نو با طراحی های شگفت انگیز خلق کنید. نصب این بشقاب ها برای تزیین دیوارهای خانه با خلاقیت شما جلوه خاصی به دیوارهای بی روح خواهد داد.بشقاب ها و ظروف قدیمی را با رنگ های آکریلیک، متناسب با دکوارسیون خانه خود رنگ کنید. برای دوام بیشتر رنگ را در چند لایه روی آنها بزنید.

یعنی یک بار رنگ کنید و پس از خشک شدن، لایه بعدی را بزنید و لایه بعدی. ترجیحا همه بشقاب ها و ظرف های کریستال و شیشه ای را یک رنگ نکنید و متناسب با هم به رنگ آنها تنوع بدهید. دیوارهای خالی راهروها و اتاق نشینمن و پذیرایی ، در یک کلام تمام گوشه کنار خانه را می توانید با نصب این ظروف زیبای قدیمی تزیین و زیبا کنید.
advertising