کاربرد انواع لامپ های دیواری در دکوراسیون

مد و زیباییدکوراسیون

- 97/10/29
کاربرد انواع لامپ های دیواری در دکوراسیوناگر شما هم بدنبال ایده های جدید در زمینه روشنایی خانه هستید، این پست دقیقا برای شما منتشر شده است. چراغ دیواری پذیرایی و اتاق خواب یکی از اجزای اصلی و مهم در نورپردازی و همینطور زیبایی فضا بشمار می رود اما متاسفانه توسط اغلب ما نادیده گرفته می شود. لامپ های دیواری مصارف گوناگونی دارند، برخی فقط بخاطر جنبه دکوری از آنها استفاده می کنند و برخی دیگر هم برای روشن کردن فضای کنار تخت یا نور مطالعه به آنها نیاز دارند.
کاربرد انواع لامپ های دیواری در دکوراسیون

انواع چراغ دیواری


چراغ دیواری پذیرایی و اتاق خواب هم مانند سایر لوازم در تمامی سبک ها طراحی می شوند، از سبک مدرن و فوق مدرن گرفته تا سبک روستیک و کهنه گرا، نمونه هایی شیک و بدیع در بازار وجود دارند. علاوه بر تنوع در مدل ها، قیمت ها نیز طوری است که برای هر بودجه ای می توان مدلی شیک و کارا را خریداری کرد. حتی سیستم اجرای لامپ های دیواری نیز قابل انتخاب است، برخی با باطری کار می کنند و برخی دیگر با یک دوشاخ برق.

کاربرد لامپ های دیواری


برخی از افراد از لامپ های دیواری فقط به خاطر جنبه دکوری شان استفاده میکنند و برخی دیگر برای نورپردازی منزل شان آن ها را به کار میگیرند. میتوانید کنار تخت و کنار میز طالعه از آن ها استفاده کنید اما کاربرد اصلی آن ها در فضای پذیرایی است زیرا فضای پذیرایی را تزیین و مدرن میکنند.

لامپ دیواری پذیرایی مدرن


امروزه نمیتوان نقش نورپردازی را در فضاهای مختلف منزل نادیده گرفت پس از این مدل لامپ و چراغ های دیواری که دکوراتیو و شیک هستند دیدن کنید و سعی کنید در دکوراسیون منزل تان از آن ها استفاده کنید.چراغ دیواری پذیرایی مدرن یا فوق مدرن باید در عین سادگی جلب توجه کند. چراغ های جدید این کار را با پخش نور جالب و استفاده از تکنولوژی های پیشرفته انجام می دهند. برای چراغ دیواری پذیرایی باید توجه زیادی با طراحی بدیع و خلاقانه اثر داشته باشید تا به زیبایی در دکوراسیون منزلتان خودنمایی کند.

لامپ دیواری مدرن با اشکال هندسی



لامپ دیواری مستطیل شکل و زیبا



چراغ های دیواری مدرن و زیبا مناسب دکوراسیون منزل

advertising