مدل لباس های پرنسس شارلوت دختر کیت میدلتون و نوه ملکه انگلیس در مراسم های مختلف

مد و زیباییتیپ کودکان

- 97/11/24
مدل لباس های پرنسس شارلوت دختر کیت میدلتون و نوه ملکه انگلیس در مراسم های مختلفپرنسس شارلوت دومین فرزند کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام است که سال 2015 به دنیا آمد, آن ها دخترشان شارلوت را لذتی از بهشت توصیف میکنند.
در ادامه نگاهی می اندازیم به مدل لباس هایی که شارلوت نوه ملکه انگلیس در مراسم های مختلف پوشیده است, سبک لباس پوشیدن دختر کیت میدلتون پیراهن های کوتاه و گل گلی است که باعث جذابیت دوچندان او شده و او را دوست داشتنی تر کرده است.
مدل لباس های پرنسس شارلوت دختر کیت میدلتون و نوه ملکه انگلیس در مراسم های مختلف

لباس های دیدنی دختر کیت میدلتون در مراسم های خاص


کیت میدلتون با استایل آبی رنگ و شیکی وارد کشور کانادا شد در این سفر دختر کوچکش شارلوت پیراهن گل گلی به رنگ آبی کمرنگ به تن دارد و یک گل سر کوچک روی موهایش خودنمایی میکند.

مدل لباس کیت میدلتون و دخترش در لهستان


در مراسم عروسی پیپا میدلتون "خواهر کوچک کیت میدلتون" پرنسس شارلوت یک پیراهن کوتاه ساده و زیبا پوشیده بود و یک تاج گل ظریف روی سرش قرار داشت.

مدل لباس های پرنسس شارلوت دختر کیت میدلتون در مراسم های مختلف



پیراهن کوتاه مدل دختر کیت میدلتون


تصویری که در ادامه مشاهده میکنید کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام کنار دو فرزندشان در یک روز برفی است, شارلوت در آغوش کیت میدلتون

مدل سارافون زیبای شارلوت کوچولو



تصویر خانواده شارلوت کوچولو به همراه پدر و مادر و برادر کوچکش



همچنین شما می توانید از مدل هایی که در این قسمت از سایت هونل برای شما عزیزان قرار دادیم ایده گرفته و خلاقیت به کار برده و به جذابیت کار بیافزاید و دخترهای گل تون رو به پرنسس هایی زیبا تبدیل کنید.
advertising