استفاده از مواد طبیعی برای رنگ کردن ابرو در منزل

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/09/08
استفاده از مواد طبیعی برای رنگ کردن ابرو در منزل

رنگ کردن ابرو ها با مواد طبیعی


مواد طبیعی مانند حنا، عسل، بابونه، و انواع و اقسام گیاهان طبیعی برای رنگ کردن مو و ابروهای شما در دسترس هستند که موهای شما را در مقابل آسیب های احتمالی محافظت می کنند.در گذشته، زنان برای آرایش و رنگ کردن مو، از مواد طبیعی استفاده می کردند و به این ترتیب، مو و پوست آن ها آسیب کمتری دیده و رنگ دلخواه را انتخاب می کردند. امروزه شما هم می توانید در خانه از رنگ ها و گیاهان طبیعی و گیاهی، برای رنگ کردن ابروهای خود استفاده کنید.

رنگ کردن ابرو با حنا


یکی از مزایای رنگ کردن ابرو با حنا این است که باعث می شود موی ابرو و پوست آن هم رنگ شده و ماندگاری آن بیشتر است.البته حنا روی ابروهای خیلی ضخیم و تیره ممکن است تاثیر زیادی نداشته و کمی رنگ آن را تغییر می دهد. به همین دلیل، اگر می خواهید ابروهای شما روشن تر شود، ابتدا ابروهای خود را چند درجه روشن تر کرده و سپس از حنا استفاده کنید.حنا، علاوه بر خواص سلامتی، دارای خواص و کاربرد های آرایشی است زیرا حنا، خاصیت رنگ دهی بالایی داشته و نوعی رنگ طبیعی محسوب می شود. به همین دلیل، شما می توانید از حنا، برای رنگ کردن مو و ابروهای خود استفاده کنید.

زمانی که ابروهای خود را با حنا رنگ می کنید، بهتر است به رنگ موهای خود هم توجه داشته باشید تا در تضاد نباشند و افرادی که می خواهند رنگ مو ابروهایشان در یک زمینه باشد، می توانند از حنا استفاده کنند.

رنگ کردن ابرو ها با دارچین


دارچین قدرت رنگ دهی بالایی دارد و در ترکیب با عسل می توانید یک رنگ قهوه ای روشن ایجاد کنید.برای رنگ کردن ابروها با دارچین، کمی دارچین را با آب مخلوط کرده و سپس با برس، به ابرو بکشید.

رنگ کردن ابرو ها با قهوه



روش اول رنگ کردن ابروها با قهوه


شما می توانید در منزل با استفاده از قهوه و یا نسکافه، ابروهای خود را رنگ کنید. برای این کار، کمی قهوه را جوشانده و بگذارید تا سرد شود. سپس، کمی از آن را به ابروهای خود بزنید و ده تا پانزده دقیقه، قهوه را روی موهای ابرو ماساژ داده و پس ازده دقیقه آن را بشویید.البته شما می توانید برای نتیجه بهتر، قهوه را با نسکافه و اکسیدان مخلوط کرده و رنگ روشن تری به ابروهای خود بدهید. توجه کنید که برای تیره تر کردن رنگ ابروها، باید مواد مورد نظر را زود پاک کنید.

روش دوم رنگ زدن ابرو ها با قهوه


قهوه فاقد هر گونه مواد شیمیایی یا غیرطبیعی است و به موها درخشندگی و زیبایی بی نظیری می دهد. ابروها به سادگی توسط قهوه رنگ می گیرند.در کاسه ای تمیز، دو قاشق قهوه و یک قاشق پودر کاکائو را ترکیب کرده و خوب هم بزنید، کاکائو برای روشن کردن ابرو بسیار مفید و کارامد است.در این مرحله به اندازه 2 قاشق روغن نارگیل به ترکیب اضافه می کنیم و مجددا هم می زنیم.با افزودن عسل به این ترکیب، مطمئن باشید که این ترکیب کاملا روی پوست شما رنگ می گیرد و نتیجه ای رضایت بخش خواهید گرفت.آن قدر ترکیب را هم بزنید تا خمیر مایع کاملا یکدست، شود. بعد از خوب هم زدن، به ترکیبتان 2 دقیقه استراحت دهید تا خوب با هم ترکیب شوند.با استفاده از برس ابرو یا برس ریمل تمیز، ابروهایتان را به سمت بالا شانه کنید.از یک قلم موی کوچک با سر نازک استفاده کنید. سعی کنید رنگ را در جهت تارهای ابرویتان بگذارید.به مدت 20 دقیقه صبر کنید و منتظر نتیجه دل خواهتان باشید، هر چه مدت زمان بیشتری به ابروهایتان زمان رنگ گرفتن دهید، رنگ ابروهایتان تیره تر می شود.رنگ را با پنبه یا گوش پاک کن پاک کنید.
advertising