روش درست رژ لب زدن

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/08/17
روش درست رژ لب زدنبهترین روش رژلب زدن یکی از بزرگترین دغدغه ها در آرایش کردن ثابت ماندن رژ لب بعد از آرایش کردن تا چند ساعت است.حتما همیشه در ذهن خود میپرسید آرایشگرهای حرفه ای از چه روشی برای رژ لب زدن استفاده میکنند که رژ روی لب، ساعت ها ثابت و براق باقی میماند؟برای یادگیری یکی از بهترین روش های رژلب زدن با ما همراه شوید:

گام اول روش درست رژلب زدن


به آرامی لیف حمام مرطوب را روی لب خود بکشید تا پوسته پوستگی از بین برود و لب آماده و سطح آن لطیف شود.سپس پایه اولیه رژ لب را بر روی لب خود بکشید.

گام دوم روش درست رژلب زدن


یک پودر روشن را با فرچه در کناره های اطراف لب خود بپاشید و به آرامی روی لب بزنید تا جذب شود و رنگ رژلب را ثابت نگه دارد.سپس از یک رژ لب تیره تر استفاده کنید و قسمت پایین لب خود بکشید.سایه روشن شدن لب باعث جلوه ی بیشتر رژ لب و زیبایی بیشتر لب میشود.

گام سوم روش درست رژ لب زدن


یک رژ لب کمرنگ تر را در قسمت وسطی لب بالا و پایین خود بکشید.از زدن رژلب مایع و براق خودداری کنید.حالا از یک فرچه استفاده کنید و یک کانسیلر روشن را اطراف قسمت بیرونی لب بکشید.این کار خط لب شما را جدا میکند و لب را برجسته تر و پر جلوه تر نشان میدهد.

نکته:فراموش نکنید که شما برای جلوه ی یک رژلب زیبا روی لب خود به دو عدد رژ مناسب از یک رنگ(برای مثال قهوه ای تیره و روشن) نیاز دارید.



advertising