مدل های طراحی ناخن ساده و شیک

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/10/27
مدل های طراحی ناخن ساده و شیکبرای داشتن ناخن های زیبا در همه جا و همه وقت باید به یک سری نکات توجه داشته باشید حال ما در این صفحه برای شما کاربران عزیز طراحی ناخن ساده و شیک را جمع آوری کرده تا بتوانید از آن استفاده لازم را ببرید و بدون صرف هزینه و وقت خودتان به دستان خود زیبای لازم را بدهید پس در ادامه با ما باشید.

همیشه داشتن ناخن های زیبا برای تمام خانم ها بسیار مهم بوده و حاضر هست وقت زیادی برای زیبا تر نشان دادن دستان خود صرف کنند . و به خصوص اگر قرار باشد ان ها در یک مهمانی حظور پیدا کنند و بخواهند حتی دستان خود را با لباسی که می پوشند ست کنند . طراحی ناخن یکی از بهترین ایده ها برای تزیین ناخن های تان است. ایجاد طرح روی ناخن برای خیلی از خانم ها کار دشواری است و فکر می کنند حتما باید به آرایشگاه ها بروند تا دستانی زیبا داشته باشند چون که هیچ تبحری در آن ندارند اما با استفاده از وسایل ساده و راهی آسان می تواند طرحی زیبا را بر روی ناخن ها ی خود پیاده کنند و از دستان خود لذت ببرند و با اعتماد به نفس بیشتر در مهمانی دعوت شده حظور پیدا کنند . برای طراحی ناخن ساده و شیک به جای صرف وقت و هزینه های گران می توانید از ایده های زیر الگو بگیرید :
مدل های طراحی ناخن ساده و شیک

طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه


در سال 2018 خلاف بر سال های دیگر سادگی مد نظر است یعنی شما با ظاهری ساده و شیک می توانید منحصر به فرد تر از همه به نظر بیاید . مانند تصویر بالا به ان توجه کنید با دو رنگ امده یک طراحی زیبا را خلق کرده است . رنگ سفید و صورتی شما انتخاب می کنید حتی برای ایجاد این نقاط گرد روی ناخن خود می توانید از سرگرد سنجاق سر استفاده کنید و ان را آغشته به لاک کرده و به ارامی به ناخن نزدیک کنید و بگذارید کاملا خشک شود و بعد روی ان را برق ناخن بزنید تا بیشتر جلوه کند.

طراحی ناخن ساده و شیک جدید



طراحی ناخن ساده و شیک با در نظر گرفتن فصل بهار سال 2019


اگر می خواهید همیشه در همه چا منحصر به فرد به نظر برسید بهتر است از همه نکته های موجود برای آن موضوع را در نظر بگیرید مثلا برای طراحی ناخن اگر به فصلی که در ان هستیم توجه کنید مطمئن باشید که توجه همه رو نسبت به خود جلب می کنید مثلا الان که در فصل بهار هستیم بهتر است برای طراحی ناخن ساده از رنگ های بهاری بیشتر استفاده کنید . مانند رنگ های شاد و سر زنده مثلا رنگ سبز از پر رنگ تا کم رنگ بهترین گزینه به حساب می اید.مانند تصویر بالا.
advertising