آموزش سوهان کشیدن حرفه ای ناخن ها به شکل های مختلف

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/10/11
آموزش سوهان کشیدن حرفه ای ناخن ها به شکل های مختلفسوهان زدن ناخن ها را میتوان یکی از مراحل مانیکور دانست که خودتان در خانه میتوانید به راحتی انجام دهید.برای داشتن ناخن های زیبا سوهان زدن یکی از کارهای ضروری است, برای سوهان کشیدن ناخن ها باید حسابی دقت کنید و طبق مراحل زیر پیش بروید زیرا اگر درست انجام ندهید به ناخن ها آسیب وارد میکنید.

چه فرم ناخنی را بیشتر دوست دارید؟


4 فرم ناخن وجود دارد که شما قبل از شروع کردن به سوهان کشی ناخن ها باید فرم ناخن مورد علاقه تان را با توجه به فرم دست و انگشتانتان انتخاب کنید.
- فرم ناخن مستطیلی
- فرم ناخن گرد
- فرم ناخن بیضی
- فرم ناخن نوک تیز

انتخاب سوهان مناسب برای ناخن ها


بهترین سوهان برای ناخن ها سوهان های فلزی سمباده ای و سوهان های کریستالی هستند که ارزان و مناسب اند, سوهانی مناسب است که شماره آن 220 تا 300 باشد. سوهان های برقی هم بد نیستند زیرا کار را برایتان سریع و راحت می کنند.

مراحل سوهان زدن ناخن


از قسمت خارجی ناخن ها شروع کنید و به سمت وسط ناخن ها را سوهان بکشید, به یک جهت ناخن ها را سوهان بکشید زیرا سوهان کشیدن به دو جهت مخالف باعث شکنندگی ناخن ها میشود. حرکات سوهان را با فرمی که برای ناخن ها میخواهید تنظیم کنید و آنقدر این حرکت را تکرار کنید تا به فرم دلخواه تان برسید مثلا اگر ناخن های گرد دوست دارید گوشه های ناخن ها را بیشتر سوهان بزنید. سعی کنید سوهان زبری انتخاب کنید تا راحت تر به ناخن هایی با فرم دلخواهتان برسید.

زدن بافر ناخن برای براق شدن آن


برای اینکه ناخن ها سطح براقی داشته باشند بهتر است از بافر ناخن استفاده کنید, ماهی یکبار بافر ناخن بزنید کافیست. حالا با برق ناخن یا لاک های خوش رنگ زیبایی ناخن ها را تکمیل کنید.
advertising