مدل های جدید طراحی ناخن

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/08/18
مدل های جدید طراحی ناخنبرای طراحی ناخن باید ابتکار به خرج دهید و اگر در این امر تازه کار محسوب می شوید لازم نیست وسایل گران قیمت تهیه کرده و یا به دنبال طرح های پیچیده باشید،با همان لاک هایی که در منزل دارید می توانید طرح های زیبایی روی ناخن هایتان بزنید ،تنها چیزی که نیاز دارید کمی صبر و کمی زمان است .همه ی خانم ها به دنبال زیبایی هستند، اما این بار چیزی که مطرح است زیبایی ناخن ها با فرنچ کردن است. فرنچ و مانیکور ناخن تاکنون با مدل های زیادی مد شده که انتخاب آنها به سلیقه ی افراد بستگی دارد.

مدتی بود مانیکور و فرنچ ناخنها به شکل دو رنگ و البته بیشتر سفید همراه با رنگ ناخن و با ناخنهایی کاملا چهارگوش و بلند مد شده بود که بسته به سلیقه ی افراد روی آنها را در پایان کار با نقش و نگارهایی زیباتر می کنند. اما بعد از آن ناخن هایی که کمی گرد هستند مد شده است.

سابقه فرنچ ناخن به قرن 18 میلادی باز می گردد اما اواسط قرن 2000 بود که این مدل ناخن طرفداران زیادی در میان خانم ها پیدا کرد. امروزه طراحان، مدل های ساده فرنچ را با کمی خلاقیت تغییر دادند و آنها را متنوع تر و زیباتر از گذشته ساخته اند. اگر شما هم دوست دارید که جدیدترین مدل های فرنچ ناخن را امتحان کنید، به مدل هایی که در اینجا برایتان آورده ایم، نگاهی بیاندازید.

مدل های جدید طراحی ناخن

مدل زیبا از کاشت ناخن




طراحی ناخن جدید و شیک دخترانه




طراحی ناخن جدید و شیک زنانه




طراحی زیبای ناخن ها




جدیدترین مدل های طراحی ناخن




ایده طراحی ناخن




طراحی ناخن دخترانه




مدل کاشت ناخن جدید




مدل طراحی ناخن 2018




مدل کاشت ناخن 97




مدل جدید کاشت ناخن




مدل کاشت ناخن 2018




مدل طراحی ناخن شیک

advertising