هاچ بک محبوب و پرفروش سوبارو ایمپرزا 2018

خودرواسپرت

- 97/10/01
هاچ بک محبوب و پرفروش سوبارو ایمپرزا 2018نسل جدید خودروی زیبا و دوست‌داشتنی سوبارو ایمپرزا 2018 دارای به‌روزرسانی‌های جزئی بوده و قیمت آن اندکی نسبت به نسل قبلی افزایش پیدا کرده است ایمپرزا یک هاچبک قدرتمند بر اساس فرمول منحصر به فرد سوبارو است و به سیستم چهار چرخ محرک و پیشرانه‌ای با ساختار بوکسر مجهز است. این مدل از سوبارو پنجمین نسل از ایمپرزا است که جای خود را در بازار به عنوان یک هاچبک همه فن حریف که توانایی حرکت در هر مسیری دارد، باز کرده است. به عبارت دیگر این خودرو برای افرادی طراحی شده است که خواهان محصولی دو دیفرانسیل هستند اما داشتن خودرویی کوچک و کم حجم با این مشخصه را به داشتن خودروهایی از نوع SUV ترجیح می‌دهند.
هاچ بک محبوب و پرفروش سوبارو ایمپرزا 2018
سوبارو ایمپرزا 2018 از همان پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری بوکسوری استفاده می‌کند که قدرت 152 اسب بخار و گشتاور 196 نیوتن متر را ارائه می‌کند. این خودرو بسته به تریم انتخابی با گیربکس CVT یا 5 سرعته دستی عرضه خواهد شد. همچنین نسل جدید ایمپرزا بر روی پلتفرم جهانی سوبارو ساخته شده که 70 درصد مستحکم‌تر از قبل بوده و تکان‌های بدنه را 50 درصد کمتر از نسل قبلی کرده است.

قطعا طراحی این خودرو به اندازه طراحی یک شاسی بلند زیبا و چشم نواز نیست اما ظاهرا اوپل نیز باید حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد چون این خودرو شباهت عجیبی به اوپل آسترا از جلو دارد ولی در نمای عقبی اصلت خود را حفظ کرده و بیشتر شبیه به یک سوبارو اصیل شبیه است.در مجموع، سوبارو ایمپرزا از پلتفرم جهانی خود، مشابه مدل XV، استفاده کرده که شاسی آن بسیار مستحکم‌تر از نمونه‌های قبلی این شرکت است.

تغییر بزرگ سوبارو ایمپرزا 2018 ، بهبود ایمنی سرنشینان است. هنگامی که راننده، برف‌پاک‌کن‌های شیشه را فعال می‌کند، چراغ‌های جلوی خودرو به صورت اتوماتیک روشن می‌شوند. این قابلیت به صورت استاندارد در تریم‌های پریمیوم، لیمیتد و اسپورت قرار گرفته است. همچنین نسخه اسپورت به گیربکس 5 سرعته دستی با شیفتر تعویض کوتاه STI مجهز شده است. در مجموع، بازنگری‌های صورت گرفته خیلی عمده و اساسی نیستند اما حرکتی مثبت و رو به جلو در خودروی دوست داشتنی سوبارو ایمپرزا محسوب می‌شوند.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم سوبارو ایمپرزا خودرو خوبی برای مسافرت های و درون و برون شهری است, چراکه سوبار تمام تلاش خود را برای راحتی هر چی بیشتر شما در این خودرو کرده است. امکاناتی همچون گرمکن صندلی, سانروف یکپارچه و تریم های چرمی باعث می شود کابین ایمپرزا به شما حس یک کابین لوکس را بدهد. ایمپرزا 2018 از نظر تکنولوژیک هم با توجه به استفاده اسپیکر های هارمن کاردن , ورود و استارت بدون کلید چیزی کم ندارد.
advertising