رونمایی از بی ام و i8 تیونینگ شده توسط لیبرتی واک

خودرواسپرت

- 97/09/26
رونمایی از بی ام و i8 تیونینگ شده توسط لیبرتی واکتیونر ژاپنی لیبرتی واک با همکاری چند برند افترمارکت، محصول جدید خود، تیونینگ آیرودینامیک و فنی بی‌ام‌و i8 را رونمایی کرد همان‌گونه که می‌دانید عمده تمرکز لیبرتی واک روی کیت‌های بدنه و قطعات ظاهری خودروها بوده و این بار نیز خودروی اسپورت و هیبریدی باواریایی ها کاملاً دگرگون شده است.
رونمایی از بی ام و i8 تیونینگ شده توسط لیبرتی واک
در تمامی محصولات لیبرتی واک یک ویژگی مشترک دیده می‌شود که آن هم گلگیرهای پهن و بزرگی است که از عرضه بدنه خارج شده‌اند و موجب افزایش عرض خودرو هم می‌شوند. اسپویلرهای جلو و عقب در کنار دیفیوزر بسیار بزرگ عقب، باله عقب آپشنال به همراه قطعات ریز و درشت دیگر، از ویژگی‌های مهم بدنه هستند.

درکنار کیت بدنه‌ی درخورتوجه Liberty Walk، طراحی و پوشش ایمپرسیو ورپ موسوم به 3M Vollfoliurung قرار گرفته که i8 مدرن را به رنگ سبز نظامی مزین کرده است. درواقع، طراحی این پوشش سفارشی به‌گونه‌ای است که گویا این خودرو سال‌ها در خدمت ارتش بوده است. ترکیب این رنگ با رینگ‌های سیاه رنگ ساوینی و تایرهای ژاپنی تویوتایر (Toyo Tire) بسیار هماهنگ به‌نظر می‌رسد. مسئولیت کاهش ارتفاع i8 لیبرتی واک برعهده‌ی متخصصان شرکت ایرلیفت پرفرمنس (Airlift Performance) بوده است.

سیستم تعلیق منحصربه‌فرد به کار رفته در این خودرو به شکلی کار می‌کند که می‌تواند در هر زمانی ارتفاع خودرو را به کمترین میزان ممکن برساند. در این حالت حتی یک پشه هم به سختی امکان عبور از زیر خودرو را دارد. شاید عملکرد پیشرانه‌ی استاندارد سه سیلندر 1.5لیتری توربوشارژ بی‌ام‌و i8 چندان هیجان‌انگیز نباشد؛ اما با وجود سیستم اگزوز خوش‌صدای FI Exhaust، پلاگین هیبرید باواریا مجوز ورود به گردهمایی‌های دنیای تیونینگ خودرو را پیدا می‌کند.
advertising