تیم ویلیامز ریسینگ از خودرو جدید فرمول یک فصل 2019 خود رونمایی کرد

خودرواسپرت

- 97/11/26
تیم ویلیامز ریسینگ از خودرو جدید فرمول یک فصل 2019 خود رونمایی کردتیم ویلیامز یکی از شرکت کنندگان مسابقات فرمول یک است. این تیم که به سرپرستی فرانک ویلیامز و با مدیریت مهندس ارشد خود یعنی پاتریک هد اداره می شود، یک بخش فنی دارد که با نام شرکت مهندسی فناوری های پیشرفته ویلیامز شناخته می شودتیم ویلیامز ریسینگ برای شرکت در فصل جدید فرمول یک 2019 پس از دیگر رقیبانی همچون هاس و تورو روسو تصاویری از خودرو جدید خود نمایش داد طرح رنگ جدید تیم ویلیامز سال گذشته به‌نمایش گذاشته شده بود و انتظار نمی‌رفت این تیم خودرو جدیدش را پیش از تمرین پیش‌فصل به‌معرض دید بگذارد.
تیم ویلیامز ریسینگ از خودرو جدید فرمول یک فصل 2019 خود رونمایی کرد
امسال ویلیامز پس از خاتمه شراکت با مارتینی قراردادی چند ساله با شرکت مخابراتی راکیت منعقد کرده است مارتینی از سال 2013، از تیم ویلیامز حمایت مالی کرده است. با معرفی حامی مالی جدید، طرح خودروِ ویلیامز کاملا عوض شده است. درسال‌های اخیر، ویلیامز با‌توجه‌به حضور مارتینی، با رنگ قرمز و آبی روشن در مسابقات فرمول یک شرکت می‌کرد.
خودروِ تیم ویلیامز در‌مقایسه‌با انتظارات فصل گذشته عملکرد موفقی داشت؛ ولی سال 2019 به‌دلیل حضور دو راننده‌ی جدید به‌نام‌های روبرت کوبیتسا و جورج راسل، قهرمان فرمول 2 جهان، برای این تیم بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. هفته‌ی آینده، تمرین پیش‌فصل مسابقات فرمول یک 2019 در کاتالونیا برگزار می‌شود و آزمایش خودروِ تیم‌های مرسدس بنز، ردبول، فراری و سایر تیم‌ها را شاهد خواهیم بود.

کلر ویلیامز، معاون تیم ویلیامز گفت:
خوشحالیم که شرکت راکیت به‌عنوان حامی مالی تیممان در فصل 2019 و آینده حضور دارد. ما ارزش‌ها و آرمان‌های مشابهی با راکیت داریم. آنچه به‌دنبالش هستیم، بهبود مهندسی و نوآوری است تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن در فصل آینده ظاهر شویم
advertising