رونمایی از تیپ اسپرت هیوندای النترا GT N Line در نمایشگاه دیترویت 2019

خودرواسپرت

- 97/10/26
رونمایی از تیپ اسپرت هیوندای النترا GT N Line در نمایشگاه دیترویت 2019هیوندای النترا GT N Line در نمایشگاه خودرو دیترویت 2019به‌عنوان نخستین تیپ اسپرت این برند در بازار ایالات متحده آمریکا معرفی شد. مدل جدید هیوندای Elantra GT N Line جایگزین Elantra GT Sport می‌شود و دارای برخی عناصر طراحی اسپرت به‌همراه تغییراتی در شاسی و پیشرانه است.هیوندای برای مدل سال 2019 برخی تغییرات را در النترا GT بازار آمریکا اعمال کرده و از شر تریم GT اسپورت خلاص شده است. جای این نسخه را GT N Line جدید می‌گیرد.
رونمایی از تیپ اسپرت هیوندای النترا GT N Line در نمایشگاه دیترویت 2019
تغییرات بصری به‌طور مستقیم از هیوندای i30N الهام گرفته شده که در ایالات متحده برای خریداران غیر قابل دسترس است. این تغییرات شامل اسپویلر جلو پایین‌تر برای بهره‌وری آیرودینامیکی بهتر، لوگوی N برای جلوپنجره، چراغ راهنما روی آینه‌های جانبی، رینگ‌های آلیاژی 18اینچی همراه‌با لاستیک میشلن Pilot Sport 4 و سپر عقب منحصربه‌فرد می‌شوند.جدای از بازنگری‌های بصری، این خودروی جمع‌وجور و پنج درب دارای فرمان بازطراحی شده، تنظیمات متفاوت شوک‌ها و همچنین دسته‌موتورهای سفت‌تر می‌باشد. شعاع میله‌ی پایدارکننده نیز تغییر کرده و لاستیک‌ها نیز بجای مدل‌های هانکوک قبلی از نوع میشلین PS4 می‌باشند.

فضای داخل کابین به‌طور مشابهی با غربیلک فرمان منحصربه‌فرد، صندلی‌های چرمی N Line و تزئین دسته‌دنده با قطعات فلزی، جلو داشبورد بزرگ و اسپرت، دوخت قرمز روی صندلی‌ها و تزئینات مختلف به‌روزرسانی شده است. از جمله سایر امکانات در داخل کابین می‌توان به صندلی گرم‌شونده اشاره کرد.

نیروبخش این خودرو همان پیشرانه‌ی 1.6 لیتری توربو با قدرت 201 اسب بخار و گشتاور 265 نیوتون متر می‌باشد. این پیشرانه به یک گیربکس 6 سرعته دستی استاندارد یا 7 سرعته دوکلاچه اتوماتیک سفارشی متصل است.

قیمت هیوندای النترا GT N Line جدید از 24هزار و 185دلار برای مدل دستی و از 25هزار و 285 دلار برای مدل اتوماتیک دوکلاچه شروع می‌شود
advertising