وانت پیکاپ کم مصرف فورد رنجر 2019

خودروآفرود

- 97/09/22
وانت پیکاپ کم مصرف فورد رنجر 2019فورد رنجر 2019 امیدهای زیادی به موفقیت داشته و البته برای این کار با دست پر وارد میدان شده به گونه‌ای که آمریکایی‌ها می‌گویند این خودرو کم‌مصرف‌ترین پیکاپ میان سایز بنزینی در آمریکا می‌باشد.نسل جدید وانت پیکاپ فورد رنجر با پیشرانه‌ی توربوشارژ برای عرضه در بازار آمریکا رونمایی شد. این خودرو، پیش‌درآمدی بر کراس‌اورهای جدید فورد خواهد بود
وانت پیکاپ کم مصرف فورد رنجر 2019
وانت پیکاپ رنجر که چند سالی است فقط در بازار خارجی، نظیر آمریکای جنوبی فروخته می‌شود، با طراحی جدید به وطن خود بازمی‌گردد. به لطف جلوپنجره‌ی افقی فورد، رنجر جدید کاملاً عضوی آشنا در خانواده‌ی پرجمعیت وانت پیکاپ‌های این شرکت آمریکایی است. شیشه‌ی جلوی طویل با زاویه‌ی ملایم، جهت کاهش مقاومت هوا و صدا و گلگیرهای بزرگ و برجسته برای یادآوری توانایی‌های آف‌رود رنجر طراحی شده‌اند. در نمای پشت بیش از هر چیزی نشان بزرگ «RANGER» جلب توجه می‌کند.

مدل دیفرانسیل عقب رنجر مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی به ترتیب 11.2/9/10.2 لیتری در هر صد کیلومتر دارد. البته مدل چهار چرخ محرک کمی مصرف بیشتری داشته و مصرف آن به ترتیب برابر با 11.7/9.8/10.7 لیتر در هر صد کیلومتر است به منظور مقایسه بد نیست بدانید نسخه‌ی دیفرانسیل عقب شورولت کلرادو که مجهز به پیشرانه‌ی 4 سیلندر بنزینی است در هر صد کیلومتر مصرف سوخت 11.7/9/10.7 لیتری دارد. با وجود سیستم چهار چرخ محرک، مصرف این پیکاپ آمریکایی در شهر/بزرگراه/ترکیبی به 12.3/9.8/11.2 لیتر در هر صد کیلومتر افزایش می‌یابدرنجر همچنین کم‌مصرف‌تر از تویوتا تاکومای محبوب می‌باشد. مصرف سوخت این پیکاپ ژاپنی دیفرانسیل عقب مجهز به پیشرانه‌ی 4 سیلندر برابر با 11.7/10.2/11.2 لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد. مدل چهار چرخ محرک نیز مصرف 12.3/10.7/11.7 لیتری دارد.

بخش زیادی از فریم این وانت پیکاپ به همراه سپرهای جلو و عقب از جنس فولاد مقاوم است. زیر کاپوت رنجر جدید، نسخه‌های مختلفی از پیشرانه‌ی 4 سیلندر خطی 2.3لیتری توربوشارژ فورد به همراه گیربکس10 سرعته‌ی اتوماتیک قرار خواهد داشت. هنوز مشخصات فنی رنجر اعلام نشده است؛ ولی مدل 2018ماستنگ نیز از همین پیشرانه با قدرت 310 اسب بخار استفاده می‌کند.هر دو مدل تک و دو دیفرانسیل رنجر از دیفرانسیل‌های برند دانا (Dana) استفاده می‌کنند؛ قفل دیفرانسیل الکترونیکی نیز به‌صورت استاندارد روی نسخه‌های FX2 و FX4 وجود دارد. نسخه‌ی FX4 با پکیج آف‌رود، با داشتن تایرها و کمک‌فنرهای مخصوص آف‌رود و محافظ فولادی کف خودرو، بهترین مدل از رنجر جدید برای گشت و گذار در مسیرهای ناهموار است. علاوه بر این، نسخه‌ی FX4 همانند مدل F-150 رپتور به سیستم مدیریت آف‌رود با حالت‌های رانندگی عادی، چمن، ماسه، برف و شن مجهز است. سیستم پیشرفته‌تر جلوگیری از حرکت معکوس خودرو در سربالایی (HDC) به راننده کمک می‌کند تا بدون نگرانی از ترمز گرفتن، به فرمان دادن در مسیرهای شیب‌دار آف‌رود تمرکز کند.

در کابین رنجر ظرفیت برای 5 سرنشین به همراه آپشن سیستم سرگرمی و اطلاعاتی با نمایشگر لمسی 8اینچی مجهز به نسخه‌ی سوم نر‌م‌افزار Synce فورد و پنل فرمان رنگی تعبیه شده است. از دیگر آپشن‌های رنجر 2019می‌توان به سیستم وای‌فای هات‌اسپات 4G LTE، دوشاخه‌های برق 115ولتی، سیستم صوتی B&O Play، رهیاب ماهواره‌ای و چراغ‌های LED سقف و عقب اشاره کرد.

فورد رنجر 2019 از ماه آینده وارد بازار آمریکا می‌شود و مدل پایه‌ی سوپرکب آن قیمت 24300دلاری دارد. قیمت مدل‌های سوپرکرو از 26520دلار آغاز شده و نهایتاً با سفارش تمامی آپشن ها به 44هزار دلار هم می‌رسد.
advertising