40 سال با مرسدس بنز G کلاس قوی تر از زمان

خودروآفرود

- 98/03/26
40 سال با مرسدس بنز G کلاس قوی تر از زمانمرسدس بنز G کلاس در چهلمین سالگرد تولد خود در سال 2019 را جشن می‌گیرد. سال جاری همچنین بیستمین سالگرد تولید اولین مدل G55 AMG بوده و به همین خاطر ژرمن‌ها در حال عرضه‌ی مدل‌های سفارشی با نام “قوی‌تر از زمان” برای نسخه‌های G400d، G500 و G63 هستند.
40 سال با مرسدس بنز G کلاس قوی تر از زمان
دو مدل G400d و G500 قوی‌تر از زمان دارای پکیج ظاهری AMG Line هستند. این پکیج شامل بچه گلگیرها و سپر جلوی متفاوت می‌باشد. این خودروها از رینگ‌های 20 اینچی مشکی سود می‌برند. در بخش‌هایی از کاور زاپاس عقب و رکاب‌های در نیز قطعات فولادی ضدزنگ بکار رفته است.

با باز کردن درها نیز شاهد تابش لوگوی G کلاس و نوشته‌ی قوی‌تر از زمان روی زمین خواهید بود. از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو نیز می‌توان به پکیج کمک‌راننده، چراغ‌های جلوی LED، سیستم صوتی برمستر و سانروف اشاره کرد.

خریداران همچنین می‌توانند سه طرح داخلی را انتخاب کنند که یکی از آن‌ها دارای چرم ناپای مشکی با دوخت‌های طلایی و تریم چوب می‌باشد. گزینه‌ی دیگر ترکیبی از چرم آبی و بژ با تریم چوب قهوه‌ای روشن است. سومین طرح نیز ترکیب چرم قرمز و بژ با عناصر پیانو بلک می‌باشد. در تمامی مدل‌ها روکش چرمی روی دستگیره‌های داخلی در و اطراف پشت آمپرها بکار رفته است.

اما مدل G63 قوی‌تر از زمان دارای جلوپنجره‌ی کرومی تیره و کاورهای کرومی مات در خروجی اگزوزها، آینه‌های جانبی، بخش‌هایی از سپر جلو و عقب، فلاپ و زاپاس عقب است. این مدل از رینگ‌های 22 اینچی AMG با رنگ مشکی مات استفاده می‌کند.

داخل کابین این شاسی‌بلند سفارشی چرم مشکی دو رنگ و خاکستری و تریم فیبر کربنی بکار رفته است. G63 نیز همانند مدل‌های استاندارد دارای دستگیره‌های درب و محوطه پشت آمپرهای چرمی می‌باشد.

خریداران می‌توانند مدل G63 سفارشی را با پکیج AMG Trail انتخاب کنند که تنظیمات نرم‌تر دامپرهای تطبیقی را به همراه خواهد داشت تا خودرو در آفرود عملکرد بهتری داشته باشد. این پکیج همچنین شامل رینگ‌های 20 اینچی و لاستیک‌های پرفورمنس می‌باشد. در بدنه نیز فلاپ مشکی بکار رفته است.

مرسدس فعلاً قیمت مدل‌های سفارشی قوی‌تر از زمان را اعلام نکرده است.
advertising