جزئیات و مشخصات شاسی بلند فول سایز اینفینیتی QX80 مدل 2018

خودرولوکس

- 97/09/25
جزئیات و مشخصات شاسی بلند فول سایز اینفینیتی QX80 مدل 2018شاسی‌بلند فول سایز اینفینیتی QX80 مدل 2018 با ظاهری بازنگری شده سال گذشته در نمایشگاه خودروی دبی معرفی شد در ادامه مروری داریم بر مشخصات و جزییات این خودرو لوکس که در آن شاهد کابینی باکیفیت، تکنولوژی‌های کمک راننده پیشرفته و پیشرانه 8 سیلندر 5.6 لیتری 400 اسب بخاری هستیم QX80 یک خودروی شاسی‌بلند فول‌سایز لوکس است و از قدرتمندترین مدل‌هایی به‌حساب می‌آید که اینفینیتی تاکنون تولید کرده است.بازار هدف QX80، آمریکای شمالی، آسیا، اروپای غربی و خاورمیانه است. نسل جدید این خودرو با طراحی عضلانی و قدرتمند خود، نشان‌دهنده‌ی زبان طراحی جدید اینفینیتی است که با نام Powerfull Elegance شناخته می‌شود
جزئیات و مشخصات شاسی بلند فول سایز اینفینیتی QX80 مدل 2018
طول/عرض/ارتفاع اینفینیتی QX80 به ترتیب برابر با 5339/2029/1925 میلی‌متر بوده و بدین ترتیب احساس ابهت چشمگیری در جاده داشته و نیازی به گفتن نیست که فضایی برای حمل 7 یا 8 سرنشین دارداز نظر بصری این خودرو هم‌اکنون دارای نمای جلوی طویل‌تر و هدف‌دارتر بوده و در آن گلگیرهای عملکردی برای ارائه حداکثر هوا به پیشرانه به چشم می‌خورند. چراغ‌های جلو نیز در گوشه‌ی کاپوت جانمایی شده و باعث می‌شود خط شانه قوی با طراحی ممتد از جلوپنجره تا بخش عقب خودرو ایجاد شود.در بخش عقب شاهد خطوط تیزتر و نازک‌تر و سپر بازنگری شده‌ای هستیم که به پهن‌تر و قدبلندتر نشان داده شدن خودرو کمک می‌کند.

سواری این خودرو در مقایسه با نسل قبلی بسیار نرم‌تر و در عین حال سواری آن اسپرت‌تر است. به دلیل فاصله‌ي محوری بسیار زیادی ( ۳۷۰۵ میلی‌متر)، فضای داخلی این خودرو بسیار جادار است. در داخل کابین از بهترین مواد استفاده شده است که موجب می‌شود QX80 کابینی لوکس‌تر از گذشته داشته باشد. بسیاری از بخش‌های تودوزی این خودرو با دست دوخته‌ شده است و شاهد استفاده از چرم در جای جای کابین هستیم؛ ضمن اینکه استفاده از رنگ‌های متضاد به زیبایی بیشتر کابین کمک کرده‌ است. برای داخل کابین این خودرو می‌توان چند نوع چرم با رنگ‌های زیبا و متفاوت سفارش دادکه همگی دارای بالاترین کیفیت هستند.

پیشرانه‌ی مورد استفاده در QX80، یک پیشرانه‌ی V8 از نوع دو میل سوپاپ در بالا است که به سیستم تزریق مستقیم سوخت نیز مجهز شده است. برای اینکه توانایی پاسخگویی پیشرانه بهبود پیدا کند و مصرف سوخت آن کاهش یابد، اینفینیی در این خودرو از سیستم لیفت و زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها استفاده کرده است. پیشرانه‌ی این خودرو توانایی تولید 400اسب بخار قدرت و 560 نیوتون متر گشتاور دارد. انتقال نیرو در این خودرو از طریق یک جعبه‌دنده‌ی 7سرعته‌ی خودکار صورت می‌گیرد که دارای تعویض‌هایی نرم و مناسب است.

اینفینیی QX80 به سیستم چهارچرخ محرک و فناوری ABLS مجهز شده است که با کنترل ترمزهای خودرو، میزان نیروی انتقالی به چرخ‌ها را تغییر می‌دهد. به این ترتیب بالاترین چسبندگی در مسیرهای لغزنده به‌صورت خودکار برای این خودرو فراهم می‌شود.اینفینیتی QX80 مدل 2018 به دو صورت تک و دو دیفرانسیل در دسترس بوده و هر دو مدل از پیشرانه 8 سیلندر 5.6 لیتری 400 اسب بخاری استفاده می‌کنند. نسخه‌های دو دیفرانسیل همچنین دارای سیستم All-Mode شرکت با سه حالت اتوماتیک، 4H و 4L بوده و بهای آن‌ها از 67850 دلار آغاز می‌شود درحالی‌که مدل‌های تک دیفرانسیل بهای آغازین 64750 دلاری دارند
advertising