مشخصات کراس اوور اینفینیتی QX50 مدل 2019

خودرولوکس

- 97/10/09
مشخصات کراس اوور اینفینیتی QX50 مدل 2019اینفینیتی در حالی وارد نسل دوم خود می‌شود که نسبت به گذشته با تغییرات فراوانی روبرو شده است. QX50 جدید از ظاهری خوش‌تراش‌تر و قدوقامتی بلندتر نسبت به قبل برخوردار گشته است و به نظر ما ظاهر آن در مقایسه با رقبای مشابه آلمانی، از بداعت بیشتری سود می‌برد.این خودرو نه تنها از نظر ظاهری بلکه از منظر تکنولوژی نیز تلاش نموده تا از فناوری‌های جدید بهره ببرد. از جمله می‌توان به فناوری steer_by_wire که قبلاً در مدل Q50 نیز دیده شده بود، اشاره نمود. تکنولوژی مذکور پیش از این به دلیل فقدان دقت و پاسخگویی مناسب، مورد نکوهش ما قرار گرفته است
مشخصات کراس اوور اینفینیتی QX50 مدل 2019
این خودرو دارای یک موتور توربوشارژر 2/0لیتری با چهار سیلندر خطی است.می تواند خروجی268 اسب بخار و گشتاور 280پوند فوت را تولید کند و این نیرو و گشتاور را توسط یک گیربکس و سیستم انتقالCVT به هر چهار چرخ منقل کنددر عبور از پیچ‌ها، رفتار QX50 با آن تزلزلی که از یک خودروی کراس‌اوور انتظار می‌رود، همراه نبوده و اگرچه حس ناشی از فرمان‌پذیری چندان طبیعی به نظر نمی‌رسد اما میزان چسبندگی خودرو در حد رضایت بخشی قرار دارد

در این نوع پیشرانه‌ها که به VC-Turbo معروف هستند، به منظور تغییر ضرایب تراکم، دامنه حرکتی پیستون در داخل سیلندر افزایش و یا کاهش می‌یابد. حداقل میزان ضریب تراکم سیلندر این خودرو معادل 1:8 است. ضریب تراکم پایین زمانی مطلوب خواهد بود که احتیاج به توان خروجی بیشتری داشته باشید و بر عکس حداکثر ضریب تراکم که در این پیشرانه معادل 1:14 تعیین شده، بیشتر در موارد رانندگی عادی و توام با آرامش، به کار خواهد آمد.

شما در این خودرو شاهد سیستم کمک راننده پرو پایلوت خواهید بود. این خودرو برای اولین بار از سیستم فرمان پذیری تطبیق‌پذیری مستقیم اینفینیتی سود می‌برد. از دیگر تکنولوژی‌های بکار رفته می توان به دستیار کنترل فاصله، هشدار برخورد عقب، هشدار برخورد از جلو، پایش نقاط کور، هشدار خروج از خط و ترمز اضطراری به همراه تشخیص عابران پیاده اشاره کرد.

از نظر راحتی همچنین این خودرو بر خلاف برند های همانند نیسان و غیره از چرم لوکس و زیر کار فوم و همچنین پدال های آلومینیومی استفاده کرده است.خودرو دارای سیستم صوتی برند بوز بوده و دارای نزدیک به 13بلندگو است . نمایشگر خودرو از نوع لمسی 10 اینچی است که دارای سیستم خهای Apple CarPlay و Android Auto هستند.سایر مشخصات این خودرو بعد از قرار گیری در سایت در بخش مشخصات فنی قابل دسترسی است.
advertising