نگاهی به رنجرور کلاسیک ری بورن باز طراحی شده

خودروکلاسیک

- 97/11/05
نگاهی به رنجرور کلاسیک ری بورن باز طراحی شدهیکی از اولین نمونه های رنج روور Reborn که در سال 1978به صورت یک نسخه دو در معرفی گردید حالا توسط برنامه خودروهای کلاسیک لندروور احیا شده است.اگر همیشه به خریدن یک رنج‌روور نسل اول و نو علاقه‌مند بوده‌اید، امّا امکان آن را نداشته‌اید، احتمالاً یک فرصت دیگر برای شما فراهم شده است رنجرور به تعداد محدود از این خودرو برای علاقه مندان تولید کرده است
نگاهی به رنجرور کلاسیک ری بورن باز طراحی شده
برنامه رنج‌روور ری‌بورن به دقت نمونه‌های رنج‌روور کلاسیک را انتخاب می‌کند و آنها را با استفاده از قطعات لندروور کلاسیک، به ویژگی‌های اولیه کارخانه‌ای دهه 70میلادی باز می‌گرداند. به گفته کمپانی، متخصصان احیای خودرو به مشتریان در مورد انتخاب بهترین شماره شاسی و همین‌طور آپشن‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد هر یک از مدل‌ها، مشاوره می‌دهند. نسل نخست رنج‌روور شاسی‌بلند در فاصله سال‌های 1970تا 1996در خط تولید حضور داشته و بنابراین گزینه‌های مختلفی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

این محصول بدون شک جزء آرزوهای هر کلکسیون داری است و درست مشابه جزئیات نمونه اصلی و با قطعات واحد لندروور کلاسیک به روزرسانی شده است. یک موتور 3.5 لیتری V8 بنزینی ساخت Zenith Stromber برای این محصول در نظر گرفته شده که 132اسب بخار توان در دور موتور5000 و 186 پوند فوت گشتاور در دور موتور 2500دارد. این نیرو از طریق یک جعبه دنده چهار سرعته دستی به هر دو محور انتقال پیدا می کند. جالب است که بدانید جزئیات این خودرو کاملا مشابه نمونه چهار دهه گذشته آن است.

اگر برنامه تولد دوباره رنج‌روور کلاسیک توجه شما را جلب کرده، باید گفت که ابتدا باید بودجه‌ای در حدود یک رنج‌روور نو برای آن داشته باشید؛ چرا که لندروور حداقل 135هزار پوند یا 169هزار دلار برای مبلغ این خودروهای احیا شده درنظر گرفته است.
advertising