رندری جذاب از نسل جدید کیا موهاوی

خودروسایر

- 98/04/12
رندری جذاب از نسل جدید کیا موهاویکیا با عرضه‌ی شاسی‌بلند سه ردیفه ی تلوراید در آمریکا کاملاً خبرساز شد. سبد محصولات شاسی‌بلند و کراس اوور این خودروساز در زمانی که خریداران به دنبال خودروهای بزرگ بودند تنوع چندانی نداشت و تلوراید باعث شده مشتریان به این برند توجه کنند. هم‌اکنون کره‌ای‌ها در حال توسعه‌ی نسل بعدی موهاوی هستند. این خودرو تأثیر زیادی از تلوراید خواهد پذیرفت. تصاویر جاسوسی منتشر شده و همچنین کانسپت کیا مسترپیس نشان می‌دهند طراحی موهاوی جدید چگونه خواهد بود.
رندری جذاب از نسل جدید کیا موهاوی
رندر جدید منتشر شده توسط Kolesa.ru نشان می‌دهد کانسپت مسترپیس به خودرویی تولیدی تبدیل شده هرچند تفاوت‌های زیادی بین این دو خودرو وجود ندارد. در نگاه اول باید گفت تقریباً تشخیص تفاوت‌های بین این رندر و کانسپت کیا ممکن نیست؛ اما رینگ‌ها کوچک‌تر بوده و مه شکن‌ها نیز تولیدی‌تر به نظر می‌رسد. البته اگرچه موهاوی از ویژگی‌های طراحی تلوراید استفاده خواهد کرد اما پلتفرم‌های این دو خودرو باهم متفاوت خواهند بود.
تأثیر گذاشتن طراحی تلوراید روی کانسپت مسترپیس و رندر موهاوی در این تصاویر واضح است. جلوپنجره‌ی بزرگ و برجسته‌ی رندر منتشر شده نمای جلو را در اختیار گرفته و مه شکن‌ها نیز از شاسی‌بلند جدید کیا گرفته شده‌اند. شیشه‌ی عقب و خط کمر خودرو نیز مشابه تلوراید است. البته در بخش عقب داستان فرق می‌کند. این رندر در بخش عقب وام‌دار کانسپت مسترپیس بوده و چراغ‌های بزرگ و نشان موهاوی را در خود جای داده است.

تشخص اینکه کدام ویژگی طراحی مدل مفهومی کیا در موهاوی تولیدی بکار خواهد رفت آسان نیست. تصاویر جاسوسی قبلاً نشان‌دهنده‌ی خودروهایی با پوشش استتاری سنگین بوده‌اند. البته باید گفت موهاوی 2020 به آمریکا وارد نخواهد شد و همین امر باعث می‌شود کیا در بحث طراحی آزادی عمل بیشتری برای بازارهای دیگر داشته باشد.
advertising