رندر جالب از نسخه طویل تر تویوتا لندکروزر

خودروسایر

- 98/03/07
رندر جالب از نسخه طویل تر تویوتا لندکروزرنسل فعلی تویوتا لندکروزر در سپتامبر سال 2007 معرفی شده است. اگرچه این شاسی‌بلند اسطوره‌ای چندین عمل جراحی زیبایی را پشت سر گذاشته و نمونه‌های متنوعی از آن در بازارهای جهانی عرضه شده اما از همان سال اول تاکنون تغییرات زیادی نداشته و به زودی هم بازنشسته خواهد شد. گفته می‌شود نسل جدید این خودرو اواخر سال 2020 معرفی خواهد شد و هنوز از فریم نردبانی فولادی سود خواهد برد.
رندر جالب از نسخه طویل تر تویوتا لندکروزر
اما اگر تویوتا تصمیم بگیرد یک نسخه‌ی سفارشی طویل‌تر LWB از نسل فعلی را بسازد ظاهر خودرو چگونه خواهد بود؟ رندرهای جدید منتشر شده پاسخ سؤال ما را می‌دهند.

البته رندرهای منتشر شده بر پایه‌ی جدیدترین نسخه‌ی فیس لیفت این خودرو بوده و بنابراین خودرویی که مشاهده می‌کنید دارای چراغ‌های جلوی جدید و نمای متمایزتری می‌باشد. درب‌های عقب طویل‌تر به همراه پانل‌های سه‌چهارم عقب تغییر یافته باعث شده‌اند پروفایل کلی خودرو ما را تا حدی به یاد اینفینیتی QX80 بیندازد اما خب همین موضوع بد به نظر نمی‌رسد. اورهنگ عقب این رندرها بسط یافته‌اند تا ظاهر متوازن‌تری ایجاد شود. همچنین گفته شده این شاسی‌بلند به‌صورت سه ردیفه تجسم شده است.

طبیعتاً چنین شاسی‌بلند سنگین‌وزن و بزرگی که روی چهار چرخ حرکت می‌کند نیازمند یک پیشرانه‌ی بزرگ است و چه نیروگاهی بهتر از پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4.5 لیتری دیزلی که در برخی بازارها عرضه می‌شود. این پیشرانه گشتاور 650 نیوتون متری داشته و به‌طور قابل‌توجهی کم‌مصرف‌تر از پیشرانه‌های 8 سیلندر بنزینی است. اضافه شدن برخی تجهیزات همچون سیستم اطلاعات سرگرمی صندلی‌های عقب و سیستم تهویه مطبوع ردیف سوم می‌تواند این شاسی‌بلند ژاپنی را به یکی از راحت‌ترین و جادارترین کروزرهای دنیا تبدیل کند.

فقط به یاد داشته باشید که تویوتا اوایل سال جاری نسخه‌ی سفارشی لندکروزر هریتیج ادیشن را در شیکاگو رونمایی کرده است. فروش این خودرو به زودی آغاز خواهد شد و تنها 1200 دستگاه از آن در دسترس خریداران خواهد بود.
advertising