تویوتا لندکروز هریتیج ادیشن مدل 2020 معرفی شد

خودروآفرود

- 97/11/05
تویوتا لندکروز هریتیج ادیشن مدل 2020 معرفی شدبیش از 60سال از عمر تویوتا لندکروزر می‌گذرد و این خودرو هنوز هم در میان محصولات خودروساز ژاپنی حضور دارد. درواقع اگر عمر تویوتا لندکروزر را با درنظرگرفتن BJ مدل 1951محاسبه کنیم، نزدیک به 70سال (به‌طور دقیق 68سال) از عمر آن می‌گذرد این خودرو چند سال بعد به Land Cruiser تبدیل شد و از آن زمان تاکنون یکی از محصولات قابل اعتماد تویوتا بوده است تویوتا لندکروز هریتیج ادیشن 2020به مناسب 60سالگی خودروساز تولید می شوددر نمایشگاه خودروی شیکاگو، که چند هفته است شروع شده تویوتا لندکروز هریتیج ادیشن رونمایی شد
تویوتا لندکروز هریتیج ادیشن مدل 2020 معرفی شد
رینگ‌های برنزی 18اینچی BBS به احتمال زیادی اولین چیزی باشد که توجه بینندگان را به خود جلب می‌کند و منحصراً برای نسخه‌ی هریتیج در دسترس خواهد بود. جلوپنجره بزرگ این شاسی‌بلند، قطعات سیاه‌رنگ دریافت می‌کند؛ درکنار آن پوسته‌ی جدید چراغ‌های جلو و مه‌شکن قرار دارد که با کناره‌های تاریک کرومی احاطه شده‌اند. پوشش آینه‌های جانبی اندکی تغییر کرده و لوگوی «Land Cruiser» فضای بیرونی را آرایش می‌کند. به غیر از رینگ‌ها، فقدان تخته رکاب و قالب‌های کناری پایینی خودرو توجه را به خود جلب خواهد کرد. تویوتا آن‌ها را حذف کرده است تا نسخه‌ی هریتیج روی بهبود عملکرد آف‌رود تمرکز داشته باشد.

موتور مورد استفاده از نوع 5700سی سی با 8 سیلندر است که نتیجه آن خروجی 381 اسب بخار (284 کیلووات) در کنار سیستم یکپارچه 4WD است که نیروی تولیدی را از طریق گیربکس اتوماتیک هشت سرعته به چرخ ها منتقل می کندتویوتا لندکروزر در مدل 2018با تغییرات کمی در زیر کاپوت همراه شد و انتظار نمی‌رود که در آینده نزدیک با تغییر خاصی روبه‌رو شود.

در فضای داخل کابین نیز برخی تغییرات وجود دارد. روکش چرمی سیاه صندلی‌ها با دوخت متضاد برنزی، تنها آپشن رنگی است که می‌توان آن را در همه جای کابین پیدا کرد. کفپوش‌های اختصاصی چهارفصل تودوزی فضای بار نیز بخشی از این پکیج هستند؛ ولی اگر خریداران به نسخه‌ی سه‌ردیفه علاقه داشته باشند، بهتر است که سراغ مدل استاندارد تویوتا لندکروزر بروند. تویوتا نسخه‌ی هریتیج را تنها به‌عنوان شاسی‌بلند پنج سرنشین ارائه خواهد کرد که تنها با دو رنگ بیرونی سیاه متالیک میدنایت و blizzard Pearl عرضه می‌شود.
advertising