رونمایی از کمپر ون میتسوبیشی دلیکا

خودروسایر

- 97/11/13
رونمایی از کمپر ون میتسوبیشی دلیکااگر بخواهیم به یک خودرو کمپر ومسافرتی بپردازیم باید به سراغ یک شرکت معتبر سازنده این قبیل خودرو ها برویم یکی از این شرکتها کمپرز اسکاتلند است که ادعا میکند بهترین شرکت فروش کمپر ون ها می باشد اما خودرو مورد نظر ما یک ون ژاپنی با اصالت اسکاتلندی است به نام میتسوبیشی دلیکا D:5 می باشد که توسط شرکت کمپرز ساخته شده است در برخی نقاط دنیا نسخه‌های دگرگون شده‌ی این خودرو وجود دارد اما این خانه‌به‌دوش ژاپنی بر پایه‌ی نسل پیشین که در سال 2007 معرفی شده بود ساخته شده است. این دو خودرو در واقع پلتفرم یکسانی دارند بنابراین به جرات می‌توان گفت D:5 بر پایه‌ی معماری به‌روز دلیکا بنا شده است.
رونمایی از کمپر ون میتسوبیشی دلیکا
این ون کمپر ظرفیت حمل 4 نفر را دارد اما به نظر می‌رسد با پس‌زمینه‌ی ماجراجویی دونفره طراحی شده است. در داخل دلیکای کمپر ون می‌توان به یخچال و آشپزخانه‌ای کوچک را دید که نیروی داخل آن‌ها از پانل‌های خورشیدی تأمین می‌شود. این پانل‌ها انرژی را در مجموعه باتری لیتیومی ذخیره می‌کنند. سقف خودرو همچنین بالا می‌رود تا فضای اضافی فراهم شود
ای خودرو از یک پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری سود می‌برد اما نسخه‌ی دیزلی 2.2 لیتری توربوی آن هم در دسترس خواهد بود.

مدیر وموسس کمپرز عنوان کرد :این کمپر ون چهار چرخ محرک شبیه هیچ خودروی دیگری نبوده و با آن می‌توان به محیط‌های خشن و وحشی رفت. این کمپر ون ساختارشکن و آفرود ویژگی‌های جذابی دارد که برای ماجراجویی واقعی طراحی شده‌اند.

این خودرو در نمایشگاه کاروان و موتورهوم های گلاسکو به‌صورت عمومی رونمایی خواهد شددلیکا D:5 به همراه کمپر قبلی JDM که بر پایه‌ی تویوتا آلفارد شکل گرفته نمایش داده خواهد شدشرکت کمپرز اسکاتلند علاوه بر ساخت این‌گونه خودروها اقدام به واردات خودروهای بازار ژاپن به بریتانیا هم می‌کند.
advertising