پیست اسکی فریدونشهر در اصفهان

گردشگریمکان های تفریحی

- 97/09/22
پیست اسکی فریدونشهر در اصفهانپيست اسكي فريدونشهر در 6 كيلومتري غرب شهر فريدونشهر واقع در ارتفاعات موسوم به گردنه روستاي چغيورت استقرار يافته است. شهرستان فريدونشهر با داشتن اقليم كوهستاني با ارتفاعي بيش از 2500 متر و متوسط بارندگي 600 ميلي متر كه با داشتن 110 روز يخبندان به طور متوسط در طول سال، عمدتا نوع بارش آن به صورت برف مي باشد كه بعضا ارتفاع برف در محل پيست اسكي در سالهاي پربارش بالغ بر 3 متر مي باشد كه مكان مناسبي براي اسكي و انجام ورزشهاي زمستاني مي باشد.
پیست اسکی فریدونشهر در اصفهان
پيست اسكي فريدونشهر بسته به نوع بارش در سال بطور نسبي 5 ماه تا 7 ماه از سال داراي امكان انجام ورزشهاي زمستاني بوده كه در اكثر ايام تعطيلات در فصول سرد پذيراي ميهمانان، ورزشكاران و بازديدكنندگان مي باشد.

امکانات پیست اسکی فریدونشهر


اقامتگاه ویژه ورزشکاران، سالن مجهز به سیستم گرمایش، تل‌اسکی، پیست آموزشی مجزا برای افراد مبتدی، پارکینگی به گنجایش یک هزار دستگاه خودرو و یک بالابر بشقابی که در زمانی حدود 6 دقیقه به بالای پیست انتقال می‌دهد و ویژه اسکی بازان حرفه‌ای می‌باشد، از جمله امکانات پیست اسکی فریدون شهر می‌باشد، از دیگر امکانات پیست اسکی فریدونشهر می‌توان به تله اسکی به طول 976 متر، به بالابر تله اسکی، برف کوب، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد و تجهیزاتی از جمله چوب اسکی و وسایل مربوط به این ورزش به صورت کرایه در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد.
advertising