تونل عشق اوکراین جاده ای رو به شهر آرزوها

گردشگریمکان های تفریحی

- 97/08/20
تونل عشق اوکراین جاده ای رو به شهر آرزوها

تونل عشق، حاصل عشق درختان از هم دور افتاده


جاذبه های گردشگری اکراین:تونل عشق یک مکان زیبا در کلیون، اوکراین است. بخشی از خط راه آهن است که این تونل حدود سه کیلومتر است که منتهی به کارخانه چوب میباشد و قطارهای حمل بار از این مسیر عبور میکنند. قطار سه بار در روز برای بردن چوب به کارخانه از آن عبور میکند.این تونل در اثر رشد شاخ و برگ درختان در مسیر ریل قطار به یک راهرو سبز زیبا تبدیل شده است، که برای بسیاری از زوج ها بسیار جذاب و رمانتیک است، و همچنین برای عکاسان برای چشم انداز فوق العاده ای که دارد.
تونل عشق اوکراین جاده ای رو به شهر آرزوها
از قدیم گفته شده است که اگر فردی با معشوق خود به تونل برود و صمیمانه آرزویی بکند به حقیقت میپیوندد.این تونل زیبا هر ساله مورد بازدید تعداد زیادی از گردشگران قرار می گیرد و به یکی از جاذبه های گردشگری اکراین تبدیل شده است

در ماه های می تا اگوست یعنی فصل بهار و تابستان، اگر به تونل عشق بیایید،سقفی سبز از شاخ ها وبرگ های درختان بالای سرتان است.
دوری برای فراموشی کافی نیست، حتی این را درختان هم می دانند. درختانی که هیچ گاه به هم نرسیده اند اما از دور شاخ و برگ ها یشان را با هم پیوند خورده شاید تسکینی بر دوری آن ها از هم باشد.حاصل عشق این درختان تونلی شده که حالا آفریننده های عشق های زمینی از آن عبور می کنند. جالب است بدانید در خلق این منظره زیبا هیچ نیروی انسانی دخالت نداشته است.
بلکه تنها به دلیل ازدحام شاخه های درختان در فصل بهار، این تونل زیبا پدید می آید.

مسیر دسترسی


آدرس : اوکراین، ریواین روستای کلوان
Address: Klevan, Rivne, Ukraine
روستای klevan نزدیک رودخانه Stubla واقع شده است و از طریق جاده T۱۸۱۷ قابل دسترسی است.
advertising