هتل های شناور صربستان از لوکس ترین هتل های شناور جهان

گردشگریمکان های تفریحی

- 97/11/15
هتل های شناور صربستان از لوکس ترین هتل های شناور جهان

هتل های شناور صربستان


هتل های شناور یکی از منحصر به فردترین اقامتگاه های دنیا هستند. کشتی های کروز به خاطر کثیف کردن اقیانوس ها و استفاده از گازهای دیزلی برای سیاره ما مزیت خوشایندی ندارند. اما داستان هتل های شناور کاملا فرق می کند. این اقامتگاه ها نیمی هتل و نیمی کشتی هستند که بین آسمان و دریا قرار گرفته اند. هتل های شناور بهترین مکان های گردشگری را ارائه می دهند و مهمانان می توانند از دیدن مناظر خیره کننده طبیعت لذت ببرند.
هتل های شناور صربستان از لوکس ترین هتل های شناور جهان
در صربستان برای ترویج گردشگری تعدادی هتل شناور روی آب ساخته است. این واحدهای شیک، اخیرا برنده جایزه طراحی ” Yacht Design Award” شده اند. ساختار هتل شامل یک واحد مرکزی شناور است که به وسیله شبکه ای از اسکله ها به 12 کابین متصل می شود.هر یک از کابین های شناور به اندازه ۴ نفر ظرفیت دارند و دارای یک سالن پذیرایی، یک نمایشگاه کوچک و حمام می باشند.

کابین ها به راحتی از اسکله جدا می شوند و بر روی آب حرکت می کنند. این هتل لوکس از چند قایق مستقل به هم متصل تشکیل شده است. تجهیزات داخلی هتل شامل رستوران، لابی ، قهوه خانه و سالن تفریحی است. گردشگران می توانند در این هتل غواصی و ماهیگیری کنند و حمام آفتاب بگیرند.

این مهمانان هستند که باید تصمیم بگیرند کجا می خواهند کل روزشان را سپری کنند.برتری و ویژگی این هتل اینجاست که می تواند به طور مستقل جا به جا شود و به این ترتیب، با پشت سر گذاشتن محدودیت های جغرافیایی، گردشگران از مناظر طبیعی در هر جایی لذت ببرند.
advertising