بازار شناور شهر پوکت تایلند

گردشگریمکان های تفریحی

- 97/09/22
بازار شناور شهر پوکت تایلندتایلند با بهره گیری از جاذبه های دیدنی منحصر به فردش توانسته تورهای تایلند را در بین محبوب ترین ها در سراسر دنیا تثبیت کند. در این بین مکانی وجود دارد که نباید آن را از دست داد و آن، جایی نیست جزء بازارهای شناور تایلند.بازار شناور مکانی است که در آن محصولات‌، اغلب میوه‌ها ،سبزیجات و غذاهای پخته شده تایلندی روی قایق فروخته می‌شوند.
بازارهای شناور علاوه‌ بر اینکه مرکزی برای خرید و فروش انواع مواد غذایی و کالاهای سنتی و ویژه تایلند هستند ، بهترین مکان برای آشنایی گردشگران با سبک زندگی و آداب و رسوم مردم تایلند و اهالی این کشور بشمار می رود .
بازار شناور شهر پوکت تایلند
بازار شناور پوکت از آنجایی که به تازگی شروع به فعالیت کرده است، شباهت زیادی با بازارهای سنتی تایلندی ندارد. علاوه بر مغازه‌ها و غذاخوری‌های مختلف، نمایش‌های سنتی هم در این بازار برگزار می‌شود. بازار شناور پوکت چون یک بازار توریستی است، قیمت اجناس در آن بالاتر از سایر بازارهای مشابه و سنتی تایلند است. با این حال مکان مناسبی برای گشت‌وگذار چند ساعته و آشنایی با فرهنگ تایلند و احیانا خرید سوغات است.

در این بازار با تعداد زیادی غذاخوری خیابانی ، غرفه‌های فروش میوه ، سبزیجات ، سیفی جات ، کالاهای سنتی کشور تایلند ، فروشگاه‌ های سوغاتی و گالری‌های هنری رو به ‌رو خواهید شد که در نوع خود بی نظیرند
advertising