میدان سنت مارک ونیز از زیباترین میدان های جهان

گردشگریمکان های تفریحی

- 97/10/13
میدان سنت مارک ونیز از زیباترین میدان های جهان

میدان سن مارکو مهم ترین جاذبه گردشگری ونیز


میدان سن مارکو میدان اصلی و عمومی ونیز است، جایی که گردشگران برای تماشای شهر به آنجا می روند. این میدان تنها میدان ونیز است که به نام «پیازا» معروف است چون به بقیه ی میدان های شهر «کامپو» می گویند. از زمان جمهوری این میدان به بازار و مرکز زندگی مذهبی و شهری تبدیل شد و زندگی در اطراف آن تغییر و تحولات زیادی کرد.
میدان سنت مارک ونیز از زیباترین میدان های جهان
این میدان یکی از زیباترین میدان های جهان و مطمئنا یکی از مهمترین جاذبه های ونیز است؛ جایی که از سه طرف با ساختمان های جذاب احاطه شده و در بخش دیگر هم کلیسای جامع زیبای شهر را در خود جای داده است.

معماری بی‌نظیر این میدان بزرگ و جاذبه‌های مهمی که اطراف میدان سنت مارک یا سن مارکو قرار داد، یکی از بهترین نقاط دیدنی دنیا است. این میدان به غیر از معماری فوق‌العاده و زیبایی چشم‌نوازش از آنجایی اهمیت دارد که محلی محبوب برای جمع شدن اهالی شهر، گشت و گذار، خرید، نشستن در کافه‌ها و... است. به همین دلیل است که هم گردشگران و هم اهالی شهر این میدان را دوست دارند و وقت آزاد خود را در کافه‌ها و فروشگاه‌های آن می‌گذرانند.

سه طرف میدان را گذرگاه‌های طاق‌ دار احاطه کرده است که زیر آنها مغازه‌ های شیک و کافه‌ های فوق‌ العاده قرار دارد. مشرف به میدان، کلیسای زیبای سنت مارک واقع شده که جذابیت دیگری به آن می‌دهد. برای اینکه چشم‌انداز زیبا و کاملی از میدان را نظاره کنید، بهترین جا، بالای برج ساعت کلیسا است.
advertising