آشنایی با فرهنگ مردم مجمع الجزایر پورتوریکو

گردشگریفرهنگ و تمدن

- 97/08/30
آشنایی با فرهنگ مردم مجمع الجزایر پورتوریکوپورتوریکو جزیره ای نسبتا کوچک می باشد با 170 کیلومتر طول و 60 کیلومتر عرض و اغلب دانشگاه های جزیره پورتوریکو در شهر san juan واقع شده اند در امتداد شمال سواحل قرار گرفته است. جمعیت متراکم شهر san juan حدود 395326 نفر می باشد به خاطرداشته باشید که این منطقه از نظر فرهنگی از اهمیت بسیار والایی برخوردار است.
زبان رایج اکثر مردم جزیره، اسپانیایی می باشد و تنها حدود یک‌چهارم جمعیت پورتوریکو انگلیسی روان صحبت می‌کنند.
معماری و ساختمان های رنگارنگ پرتوریکو مربوط به دوران استعمار اسپانیا می باشد.
آشنایی با فرهنگ مردم مجمع الجزایر پورتوریکو
San juan منظقه ای ایده آل می باشد چرا که موجب جذب گردشگران بسیاری شده است. از دلایل جذب گردشگران، هزینه گردشگری مقرون به صرفه و لذت بردن از تعطیلات آخر هفته بصورت بالقوه ای خواهد بود.

نیویورک و فلوریدا در حال حاضر بیشترین جمعیت پورتوریکویی‌تباران را دارا می‌باشند و نیویورک با ۱٫۲ میلیون جمعیت پورتوریکویی تبار و فلوریدا با یک میلیون نفر پورتوریکویی کسانی هستند که به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی کشور نیمه خودمختار پورتوریکو وارد ایالات متحده شده‌اند. جزیره پورتوریکو هم‌اکنون تحت حاکمیت سیاسی ایالات متحده آمریکا قرار دارد اما سناتوری از مجمع‌الجزایر پورتوریکو درمجلس سنای آمریکا نیست و تنها یک «نماینده بدون حق رای» در کنگره ایالات متحده آمریکا حضور دارد.

بسیاری از کشاورزان هائیتی به دنبال وقوع توفان در کشورشان، اغلب محصولات خود را از دست دادند. به همین دلیل این کشور با کمبود مواد غذایی روبه‌روست که این مشکل بحران‌های پس از زمین‌لرزه سال ۲۰۱۰ را نیز وخیم‌تر کرده‌است.

محصولات پورتوریکو:


محصولات پورتوریکو شامل : قهوه، شکر، تنباکو، پنبه دانه، الوار، و درختان صنعتی و غیره می باشد. در سواحل پورتوریکو ماهی فراوانی وجود دارد. گردشگری و بانکداری نیز از جمله صنایع مهم در پورتوریکو می‌باشد. پورتوریکو از اعضای کشورهای همسود به شمار می‌رود.

صادرات پورتوریکو:


صادرات پورتوریکوعمدتاً فراورده‌های دارویی و لوازم الکترونیکی می باشد.
advertising