آبشار هورسشو در نیاگارا فالز از معروف ترین دیدنی های کانادا

گردشگریجاذبه های طبیعی

- 98/05/04
آبشار هورسشو در نیاگارا فالز از معروف ترین دیدنی های کانادا

آبشار هورسشو


کانادا کشوری بی نظیر و وسیع است. گفتنی است که این سرزمین دومین کشور بزرگ جهان محسوب می شود. با وجود وسعت زیاد جمعیت کمی در کانادا زندگی می کنند.شهر فالز نه تنها مکان مناسبی برای اقامت و تفریح توریست ها به شمار می رود بلکه زیبا ترین آبشار های آمریکای شمالی را در خود جای داده است. نیاگارا فالز شهری در طول رودخانه نیاگارا در منطقه گلدن هورس‌شو از جنوب استان انتاریو می‌باشد. شهر نیاگارا فالز آمریکا در ایالت نیویورک قرار دارد.
آبشار هورسشو در نیاگارا فالز از معروف ترین دیدنی های کانادا
آبشارهای نیاگارا یکی از عجایب طبیعی دنیاست که به طور مشترک بین کشورهای کانادا و آمریکا قرار دارد. این آبشارها با 12000 سال قدمت، از سه آبشار تشکیل شده‌اند که آبشار هورسشو بزرگترین و زیباترین آن محسوب می‌شود. این آبشار به وسیله جزیره گوت از قسمت‌های آمریکایی نیاگارا جدا شده‌اند.

هورسشو آبشار نعل اسب کانادا


آبشار هورسشو که به آن آبشار نعل اسب و آبشار کانادایی نیز گفته می‌شود 53 متر ارتفاع و 792 متر عرض دارد. بیشترین حجم آبی که از رودخانه نیاگارا در جریان است از این آبشار فرو می‌ریزد و این یکی از دلایل شهرت آبشار هورسشو است. ترکیب خاک، آب و نمک در جریان پر قدرت این آبشار و رنگ سبز آرامش‌بخش آن جلوه‌ی زیبایی در آن به وجود آورده که نمی‌توانید چشم از آن بردارید. در کنار آبشار هورسشو محو عظمت و زیبایی آن خواهید شد. این آبشار یکی از محبوب ترین دیدنی های کانادا به شمار می‌رود و امروزه برای سفر ماه عسل مورد توجه زوج‌های جوان قرار گرفته است.

در کنار آبشار هورسشو می‌توانید به بازدید از پل رنگین کمان که در فاصله 400 متری آن قرار دارد، بروید و برای صرف نهار رستوران گردان برج اسکای لون انتخاب مناسبی خواهد بود. مراکز خرید لوکس متعددی نیز در محوطه نزدیک آبشار نیاگارا وجود دارد که در پایان یک روز هیجان انگیز، پرسه در آنها و خرید کردن، لذت سفرتان را دو چندان می‌کند
advertising