پر درآمدترین شرکت صنعتی جهان چه شرکتی است؟

علمی و تکنولوژیعلمی

- 97/08/06
پر درآمدترین شرکت صنعتی جهان چه شرکتی است؟پر درآمدترین شرکت صنعتی جهان چه شرکتی است؟ در حال حاضر بازار امکانات رفاهی در سطح جهانی و کسب و کار های اصلی با سرعتی بیشتر از قبل در حرکت است. از این روی ، با استعداد ترین افراد در موثر ترین و کار آمدترین راه‌ ها شرکت می‌ کنند تا شاید بتوانند با استفاده از برخی تکنیک‌ های حاکم که به عنوان بهترین تکنیک‌ ها از نظر مشتریان و همه شناخته شده است به محبوب تر شدن نام آن شرکت‌ ها کمک کنند.

وال‌ مارت


شرکت تجاری وال‌ مارت یک شرکت خرده فروشی امریکایی و چند ملیتی است که به عنوان زنجیره‌ ای از هایپرمارکت ها ، فروشگاه‌ های مواد غذایی و فروشگاه‌ های تخفیف دار به فعالیت می‌ پردازد. این شرکت که دفتر مرکزی آن در بنتون ویل ( آرکانزاس ) قرار دارد ، در سال 1962 توسط سام والتون تاسیس شد. براساس فهرست فورچون جهانی 500 در سال 2017 وال‌ مارت به عنوان بزرگ ترین و پر درآمدترین شرکت صنعتی جهان و بزرگ ترین کارفرمای خصوصی دنیا با داشتن 2.2 میلیون نفر کارمند شناخته شد. این شرکت همچنین یکی از با ارزش‌ ترین شرکت‌ های دنیا بر اساس ارزش بازار است و همچنین بزرگ ترین شرکت خرده فروشی مواد غذایی در ایالات متحده به شمار می‌ رود. 3.62 درصد از فروش 614.478 میلیارد دلاری وال مارت در سال 2016 از فروشگاه‌ های آن در ایالات متحده به‌ دست آمد.
بزرگ ترین بخش‌ های عمومی کسب و کارها باید به وسیله درآمد هایی که بالاتر از 100 میلیون دلار هستند با یک دگیر تلفیق شوند. ارزش پول همواره براساس ریز حساب هایی جمع شده در بین شرکت‌ ها بالا و پایین می‌ رود. بنابراین درصورت درک این موضوع می‌ توان به این نتیجه رسید که صنعت موجود و نوسانات آن بهترین گزینه هستند.
advertising