گلکسی ام 10 گوشی هوشمند میان‌ رده‌ی جدید سامسونگ

علمی و تکنولوژیموبایل و تبلت

- 97/09/07
گلکسی ام 10 گوشی هوشمند میان‌ رده‌ی جدید سامسونگاخیرا بنچمارک منتسب به گلکسی ام 10 سامسونگ با ۳ گیگابایت رم و تراشه‌ی اکسینوس ۷۸۷۰ در گیک‌بنچ رؤیت شده که از عملکرد خوب این گوشی حکایت دارد.

مدتی است که شایعه‌هایی درباره‌ی ساخت سری گوشی‌های جدیدی سامسونگ با عنوان گلکسی ام (Galaxy M) را شاهد هستیم. در همین زمینه، به‌تازگی بنچمارک جدیدی در گیک‌بنچ منتشر شده که به گوشی معرفی‌ نشده‌ی Samsung Galaxy M10 نسبت داده شده است. البته بنچمارک منتسب به این محصول با شماره مدل SM-M105F مدت کوتاهی پس از ظاهرشدن در گیک‌بنچ حذف شد.

بر اساس نتایج Geekbench، گلکسی ام 10 مجهز به یکی از تراشه‌های پردازشی اختصاصی سامسونگ به نام اگزینوس 7870 بوده و در کنار آن از 3 گیگابایت حافظه رم نیز برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها و بازی‌ها بهره می‌برد. نسخه‌ای که تست بر روی آن انجام شده به سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو مجهز بوده و با توجه به این مشخصات به نظر می‌رسد با یک گوشی کاملاً استاندارد و کامل از سری محصولات گلکسی سامسونگ روبرو خواهیم بود که انتخابی مناسب برای کسانی است که به‌دنبال گوشی هوشمندی میان‌رده‌ی جدیدی هستند و نمی‌خواهند هزینه‌ی گزافی برای خرید محصولی مثل پرچمدارها صرف کنند.

سری گلکسی M سامسونگ به احتمال قوی قرار است جایگزین سری گلکسی On شود. مدتی پیش بود که وبگاه SamMobile ادعا کرد نخستین گوشی‌های سری گلکسی ام، قرار است گلکسی ام 20 و گلکسی ام 30 نامیده شوند.

سری گلکسی ام در واقع تغییر نام یافته سری گلکسی آن (Galaxy On) و سامسونگ این تغییر را در راستای تحولاتی که در خط تولید گوشی‌های میان رده و مقرون به صرفه خود اعمال کرده، در نظر گرفته است. سری گلکسی ام شامل گوشی‌های گلکسی ام 10 با شماره مدل SM-M105، گلکسی ام 20 با شماره مدل SM-M205 و گلکسی ام 30 با شماره مدل SM-M305 خواهد بود. در این بین گلکسی ام 10 قرار است در دو مدل با حافظه‌های داخلی 16 و 32 گیگابایتی روانه بازار شود، گلکسی ام 20 دو مدل 32 و 64 گیگابایتی داشته و در نهایت گلکسی ام 30 هم که پیشرفته‌ترین گوشی از این سری است، در دو مدل 64 و 128 گیگابایتی در دسترس خریداران قرار بگیرد. در انتها بد نیست اشاره کنیم که هر سه مدل در رنگ‌های آبی و خاکستری تیره عرضه خواهند شد.
advertising