آغاز عرضه جهانی گلکسی اس 10 و گلکسی S10 پلاس

علمی و تکنولوژیموبایل و تبلت

- 97/12/18
آغاز عرضه جهانی گلکسی اس 10 و گلکسی S10 پلاسگلکسی اس ۱۰ و گلکسی S10 پلاس به همراه گوشی گلکسی S10e به صورت جهانی در بیش از 70 کشور برای فروش عرضه شدند.

سامسونگ از امروز فروش پرچمداران جدید خود را در 70 کشور در سراسر جهان آغاز می کند (قیمت گلکسی اس ۱۰ سامسونگ برای کشورهای مختلف اعلام شد). ایالات متحده آمریکا، چین، کانادا، هند و تمام کشورهای اروپایی این کشورها را تشکیل می دهند. این محصولات به صورت آنلاین و همچنین از طریق مغازه ها قابل خریداری خواهند بود.

در اواخر ماه جاری میلادی، کاربران در 130 کشور جهان می توانند این گوشی های هوشمند را سفارش دهند. گلکسی S10 5G در ماه های آینده و در کشورهای محدودی برای فروش عرضه می شود.

این گوشی های هوشمند به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده اند و از طراحی جذابی بهره می برند. سامسونگ برای افزایش نسبت نمایشگر به بدنه، آن ها را با حفره درون صفحه نمایش روانه بازار می کند.
آغاز عرضه جهانی گلکسی اس 10 و گلکسی S10 پلاس
گلکسی S10e ارزان ترین پرچمدار سامسونگ برای سال جاری میلادی محسوب می شود. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 5.8 اینچی بهره می برد که حفره درون آن دوربین سلفی تکی را میزبانی می کند. صفحه نمایش این دستگاه دارای محافظ گوریلا گلس 5 بوده و از فناوری +HDR10 پشتیبانی می کند.

روی پنل پشتی این اسمارت فون شاهد خودنمایی دوربین اصلی دوگانه هستیم. قدرت این گوشی هوشمند را با توجه به بازار هدف، چیپست اسنپدراگون 855 و یا اگزینوس 9820 تامین می کند.

گلکسی اس ۱۰ به صفحه نمایش 6.1 اینچی مجهز شده و از دوربین سلفی تکی بهره می برد. این اسمارت فون دارای دوربین اصلی سه گانه است.سامسونگ برای گوشی گلکسی اس 10 یک باتری 3400 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند.

گلکسی S10 پلاس در مقایسه با برادران خود با قیمت بالاتری به فروش می رسد. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 6.4 اینچی بهره می برد و دارای دوربین سلفی دوگانه است.
advertising