طریقه ساخت اپل آیدی

علمی و تکنولوژیفضای مجازی

- 98/01/18
طریقه ساخت اپل آیدیبا سلام خدمت تمامی همراهان سایت، در این مطلب قصد داریم بهتون آموزش بدیم که چگونه برای خود بصورت رایگان حساب کاربری اپل یا Apple ID تهیه کرده و به نصب برنامه یا بازى از اپ استور بپردازید. با ما همراه باشید…

ساخت اپل آیدی

ابتدا از طریق یکی از مرورگرهای خود وارد لینک زیر شوید:
https://appleid.apple.com/account
با صفحه‌ی زیر مواجه خواهید شد. باید اطلاعاتی که از شما میخواهد را با دقت وارد نمایید
طریقه ساخت اپل آیدی
نکات مهم :

دقت داشته باشید که برای وارد کردن پسورد، حتما هم از حروف (بزرگ و کوچک) و هم از اعداد استفاده کنید؛ به طور مثال Hoonel1234

سوالات امنیتی را با دقت انتخاب کرده و پاسخ دهید (تاکید می‌شود سوالات را بهمراه پاسخ‌ها در یک جای امن یادداشت کنید)
پس از وارد کردن تمامی اطلاعات لازم، دکمه‌ی Continue در انتهای صفحه را لمس کنید.

در مرحله‌ی بعد باید ایمیل مورد نظر را تایید کنیم. از طرف اپل برای ایمیل شما یک کد شش رقمی ارسال خواهد شد. جهت تایید اپل آیدی کد شش رقمی را وارد نمایید و Next را بزنید.

در مرحله ی بعد ما می‌خواهیم یک ایمیل پشتیبانی برای اپل آیدی خود اضافه کنیم (زمانی که سوالات امنیتی یا پسورد اپل آیدی خود را فراموش کنید، از طریق این ایمیل میتوانید براحتی پسورد یا سوالات امنیتی اپل آیدی خود را ریست کنید)

برای این کار به بخش Security بروید و برروی Add an Email Address لمس کنید.

در مرحله‌ی بعد ایمیل پشتیبانی را تایپ کرده و Next را بزنید. پس از آن مجددا از طرف اپل برای ایمیل شما کدی ارسال خواهد شد. آن‌ را وارد کرده و Next را بزنید.
اکنون از اکانت خود با زدن دکمه‌ی Sign Out خارج شوید.
بهتر است از این مرحله به بعد فیلترشکن خود را روشن کنید و به سرورهای خارجی متصل شوید تا در انجام باقی مراحل به مشکل نخورید.
پس از اتصال فیلترشکن وارد برنامه ی اپ استور شوید و اپلیکیشن رایگان را جستجو کنید، برای اینکار ما اپلیکیشن Snapchat را جستجو کرده و اقدام به نصب آن خواهیم کرد. پس از جستجو دکمه‌ی Get را لمس کنید.

پنجره ای نمایان خواهد شد، برروی دکمه ی Use Exiting Apple ID لمس کنید. اپل آیدی خود را وارد کرده و برروی دکمه ی OK تپ کنید. پس از آن برروی دکمه ی Review لمس کنید.


در مرحله‌ی بعد ایالات متحده یا United State را انتخاب کنید. شرایط و ضوابط را با روشن کردن دکمه‌ی Agree to Terms and conditions پذیرفته و Next را لمس کنید.

در مرحله‌ی بعد اطلاعات شخصی لازم را وارد کرده و Next را بزنید.

در مرحله‌ی بعد و آخرین مرحله در قسمت روش پرداخت یا Payment Method گزینه‌ی None را انتخاب کنید. سپس در ادامه لازم است یک آدرس معتبر از خودتان را وارد کنید. کسانی که در ایران زندگی میکنند می‌توانند از آدرس‌های فیک برای عبور از این مرحله استفاده کنند. ما از آدرس زیر استفاده می‌کنیم. در صورت مواجه شدن با خطای خاصی می‌توانید ادرس‌های بیشتری را از گوگل پیدا کنید.

Street : Cambridge st
Street : Halethorpe st
City : Chicago
State : DC – District Of Columbia
Zip : 20037-2405
Phone : (503) 736 5916


بعد از وارد کردن تمامی اطلاعات لازم، دکمه ی Next را لمس کنید.
در صورت موفق‌شدن ساخت اپل آیدی با پیغام زیر مواجه خواهید شد. دکمه‌ی Continue را لمس کنید و از اپ استور نهایت لذت را ببرید.

ساخت اپل آیدی تبریک! اپل آیدی ساخته شد.
پس از اتمام کار موقع دانلود اولین برنامه ممکن است با اخطار زیر مواجه شوید. دکمه Change Store را لمس کنید و مجدداً اقدام به نصب برنامه نمایید.

موفق باشید.
advertising