دسترسی به چندین حساب کاربری در اینستاگرام با یک شناسه و رمز عبور

علمی و تکنولوژیفضای مجازی

- 97/11/17
دسترسی به چندین حساب کاربری در اینستاگرام با یک شناسه و رمز عبورممکن است در آینده کاربران اینستاگرام قادر باشند تنها با یک شناسه و رمز عبور ثبت شده در این شبکه اجتماعی، چندین حساب کاربری متعلق به خود را مدیریت کنند. اینستاگرام در حال کار بر روی طرحی است که این امکان را برای کاربران فراهم می‌ سازد که تنها با استفاده از یک نام کاربری و کلمه عبور وارد چندین حساب کاربری شوند. اسحاق آگاروال کارشناس شبکه‌ های اجتماعی گفت: ویژگی جدیدی که ممکن است در آینده اینستاگرام به آن مجهز شود App Linking نام دارد و در قالب یک فایل APK از نسخه آلفا اینستاگرام برای سیستم عامل اندروید تولید می‌ شود.

این ویژگی که احتمالا در نسخه‌ های آینده اینستاگرام وجود خواهد داشت، طبق دستورالعمل اعلام شده از سوی مسئولان اینستاگرام با قابلیت‌ های نرم‌ افزاری و امنیتی ویژه‌ ای که در آن گنجانده شده است، به راحتی دسترسی یک کاربر با یک گذر واژه و نام کاربری را به چند حساب امکان‌ پذیر می‌ کند. در واقع اینستاگرام با این کار بر اعتبار کاربران خود می‌ افزاید.

با بهره‌ گیری از این ویژگی، آن دسته از کاربران که به علت شغل و فعالیت اجتماعی خود و یا حتی به دلایل دلخواه نیاز به داشتن چندین صفحه در اینستاگرام دارند، می ‌‎توانند به راحتی در صفحات گوناگون که به نام خود دارند، کالا‌های خود را تبلیغ و خدمات خود را معرفی کنند. به عنوان مثال فردی که صنایع دستی تولید می‌ کند، می‌ تواند در یک صفحه تولیدات خود و در صفحه دیگر عکس‌ های شخصی خود را با دوستانش در محیط اینستاگرام به اشتراک بگذارد.

از طرفی مشکل بزرگی که بسیاری از کاربران اینستاگرام با آن مواجه هستند، فراموش کردن گذرواژه شخصی خود است و هر بار که از حساب کاری خود خارج می‌ شوند، برای ورود مجدد با مشکل مواجه هستند. لذا اگر تنها با یک کلمه عبور بتوان به چندین حساب اینستاگرام وارد شد، دیگر نیازی نیست تعداد زیادی کلمه عبور به خاطر بسپارید. البته هنوز هیچ زمان دقیقی برای ارائه این قابلیت جدید اینستاگرام اعلام نشده است.
advertising