امکان پخش بازی های PC در ایکس باکس 1 با یک دسته

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 97/12/23
امکان پخش بازی های PC در ایکس باکس 1 با یک دستهمایکروسافت این امکان را به دارندگان دستگاه ایکس باکس یک می دهد که بازی های PC را روی کنسول اجرا و با یک دسته بازی کنند. برنامه جدید و بروزرسانی شده Wirless Display App از مایکروسافت، امکان پشتیبانی را حاصل می آورد، در نتیجه می توانید بازی ها را مستقیما روی ایکس باکس یک اجرا کنید.

می توانید از یک دسته ایکس باکس برای کنترل PC استفاده کنید.برنامه Microsoft’s Wireless Display از Miracast برای برقراری ارتباط میان یک PC و ایکس باکس یک استفاده می کند. شکل های ارتباطی مختلفی برای بازی کردن و تماشای ویدئوهای یک PC وجود دارد و این برنامه در صورتی ایده ال است که بخواهید ویدئویی را روی ایکس باکس پخش کنید اما امکان پخش محتوای حفاظت شده ای مانند نتفلیکس برایتان وجود ندارد.

برنامه Wireless Display مایکروسافت چند ماه و با نام های مختلف برای آزمون کننده ها قابل دسترسی بود اما اکنون به شکل رسمی برای تمامی دارندگان ایکس باکس یک قابل دسترسی می باشد. مایکروسافت امکان پشتیبانی از موس، کیبوردو تاچ از طریق این برنامه را حاصل آورده بود و اکنون امکان اتصال دسته ایکس باکس را نیز به این شاخصه ها افزوده است.

اگرچه مایکروسافت سال ها بر روی پخش بازی های PC بر روی ایکس باکس کار کرده است،، اما به نظر می رسد که این بهترین روش برای پخش بازی روی ایکس باکس یک می باشد. متاسفانه برنامه از ورودی کیبورد و موس پشتیبانی نمی کند، بنابراین نمی توانید بازی های پی سی را روی ایکس باکس یک پخش کنید. اما در حال حاضر این بهترین را برای انجام هر بازی PC بر روی ایکس باکس یک می باشد.
advertising