فروش بازی Red Dead Redemption 2 از 23 میلیون عبور کرد

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 97/12/13
فروش بازی Red Dead Redemption 2 از 23 میلیون عبور کردشرکت راکستار گیمز بازی Red Dead Redemption 2 را در اواخر سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر کرده است.

حال شرکت مادر راکستار یعنی Take-Two ، حجم فروش این بازی را بیش از ۲۳ میلیون نسخه اعلام کرد. در دو هفته نخست Take-Two اعلام کرد میزان فروش بازی Red Dead Redemption 2 به ۱۷ میلیون رسید و مبلغ فروش آن از ۷۲۵ میلیون دلار عبور کرد.

بزرگ‌ترین درآمد Take-Two از فروش عناوینی چون Red Dead Redemption 2, NBA 2K19 and NBA 2K18, Grand Theft Auto Online and Grand Theft Auto V, WWE 2K19 وWWE SuperCard, Dragon City and Monster Legends, و Sid Meier’s Civilization VI بود.

Strauss Zelnick مدیرعامل شرکت Take-Two بیان داشت، به کمک بازی Red Dead Redemption 2 پیشرفت در فروش چشمگیر بود و سپس با NBA 2K19 این نتایج قوی‌تر شد. وی افزود هزینه مشتریان با افزایش ۳۱ درصدی رو به رو شده و این نشان می‌دهد عناوین Take-Two توانسته نظر طرفداران و گیمرها را به خود جلب کند.

انتظار داریم بازی GTA 6 نیز در دهه بعدی منتشر شود و با داستان و گیم پلی جذاب‌تر باری دیگر رکورد فروش را بشکند. شایان ذکر است عناوین شرکت راکستار همیشه با فروش چشمگیری رو به رو هستند و این موضوع شامل سری Red Dead نیز می شود. فرنچایزی که تاکنون سه نسخه آن را شاهد بودیم و در هر سه نسخه بازیکنان باید به عنوان یک کابوی وسترن به جدال با ناعدالتی بپردازد.

راکستار در نسخه جدید سعی کرده گرافیک را ارتقا بخشیده و گیم پلی مهیج تری را به کار گیرد. از این رو فروش 23 میلیون نسخه ای دور از انتظار نبوده و پیش بینی می شد، این کمپانی به موفقیت بالایی در فروش Red Dead 2 دست یابد.
advertising