بهترین بازی‌ های سال 2018 در مراسم TGA مشخص شدند

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 97/09/19
بهترین بازی‌ های سال 2018 در مراسم TGA مشخص شدندمراسم اسکار دنیای بازی‌های ویدئویی و کنسول بازی به زیباترین شکل ممکن برگزار شد و در جریان آن مراسم، بالأخره برنده رقابت حساس دو بازی بزرگ امسال برای عنوان بهترین بازی سال مشخص شد.سال 2018 بدون شک برای گیمرها یک سال پربار و خاطره‌انگیز بود و نمی‌شود از کنار بازی‌های مهم و بزرگی که در این سال برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شدند به راحتی عبور کرد. کاری که The Game Awards هم نکرد و برای انتخاب بهترین بازی‌های سال 2018 سنگ تمام گذاشت.
بامداد روز 16 آذر این مراسم بزرگ و هیجان‌انگیز برگزار شد و علاوه بر رونمایی‌های زیادی که از بازی‌ها در آن دیدیم، بهترین‌های سال نیز شناخته شدند.
رویداد TGA 2018 که از قبل نامزدهای بهترین بازی‌های سال را مشخص کرده بود، در پایان عنوان بهترین بازی سال را به بازی God of War اختصاصی پلی استیشن داد. این بازی توانست در مجموع 3 جایزه را کسب کند. God of War در کنار بازی Red Dead Redemption 2 پیشتاز کسب جوایز بود. بازی راکستار اما با این‌که موفق نشد از سد انحصاری سونی بگذرد و جایزه‌ی اصلی یعنی بهترین بازی سال را از دست داد، در مجموع 4 جایزه گرفت.شیوه برگزاری این رویداد، از حضار و مهمانان و گروه ارکستر اجرای زنده موسیقی گرفته تا رونمایی از بازی‌های جدید و حتی دکور محل برگزاری به معنای واقعی فوق العاده بود. طی این مراسم، بیش از 20 جایزه به برترین بازی‌های سال در بخش‌های مختلف اهدا شد.

بهترین بازی سال


God of War
Assassin’s Creed Odyssey
Celeste
Spider-Man
Monster Hunter: World
Red Dead Redemption
advertising