تاریخ انتشار بازی Jump Force مشخص شد

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 97/08/04
تاریخ انتشار بازی Jump Force مشخص شدکمپانی باندای نامکو ، ناشر و سازنده‌ ی بازی مورد انتظار Jump Force اطلاعاتی جدید از این بازی منتشر کرده است. باندای نامکو با انتشار بازی یعنی کنشیرو ( Kenshiro ) از مجموعه مانگای Fist of the North Star تاریخ عرضه‌ ی بازی و طرح باکس‌ آرت آن را هم منتشر کرد.
ابتدا به کاراکتر جدید بازی بپردازیم ؛ کنشیرو شخصیتی است که در مانگا و صد البته بازی Fist of the North Star حضور داشته و حالا قرار است در میدان مبارزات بازی Jump Force هم حضور داشته باشد. گفتنی است که علاوه بر کنشیرو ، شخصیت ریو سائبا ( Ryo Saeba ) از مانگای قدیمی City Hunter هم به بازی اضافه می‌ شود و می‌ توانید با آن‌ ها بازی را جلو ببرید.
باندای نامکو در کنار رونمایی از کاراکتر های جدید بازی ، تاریخ انتشار آن را هم مشخص کرد و حالا می‌ دانیم که بازی Jump Force در تاریخ 15 فوریه 2019 ( 26 بهمن ) راهی ایکس باکس وان ، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد. با توجه به شواهد موجود ، این بازی در رویداد هفته‌ ی بازی پاریس 2018 ( Paris Game Week 2018 ) حضور خواهد داشت. صحبت از باکس‌ آرت بازی شد و جا دارد بگویم که طرح کاور بازی ، همان طور که از پیش هم انتظار می‌ رفت ، شامل یک‌ سری تصویر از کاراکتر های معروف نشریه شونن جامپ ، یعنی ناروتو ، لوفی و سان گوکو از انیمه‌ های ناروتو ، وان پیس و دراگون بال است.
advertising