5 تا از بهترین بازی های PS4 در سال 2018

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 97/12/08
5 تا از بهترین بازی های PS4 در سال 2018

1) بازی Red dead redemption 2


بهترین بازی PS4 وسترن جهان باز

Red dead redemption 2 بدون شک، یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده در صنعت بزرگ بازی است. Red dead 2 با ترکیبی از داستان عالی و گیم پلی محشر باعث شده اکثر مخاطبان بازی را به خود جذب کند. این بازی با شخصیت‌های جذاب، جزئیات بسیار زیاد و با داستان بسیار جذابی که دارد توانست از منتقدان، نظرات بسیار مثبتی را جذب کند. بازی در هفته‌ی آغازین توانست بیش از 725 میلیون دلار بفروشد و به دومین محصول سرگرمی تاریخ قبل از GTA V تبدیل شود. بازی اکشن ماجراجویی در سوم شخص و اول شخص قابل بازی است. هرگز تجربه‌ی این بازی را از دست ندهید!

اطلاعاتی از بازی Red dead redemption 2


نام بازی : Red dead redemption 2
شرکت سازنده : Rockstar Games
تاریخ انتشار : October 26, 2018
پلتفرم : پلی استیشنایکس باکس وان
امتیاز : IGN 10/10
رده‌ی سنی : +18
5 تا از بهترین بازی های PS4 در سال 2018

2)بازی Spiderman


بهترین بازی PS4 ابرقهرمانی

بازی Spiderman یک بازی کاملا انحصاری برای کنسول PS4 است که بر اساس یک ابرقهرمان شخصیت‌های مارول ساخته شده است. منتقدان این بازی را، بهترین بازی ابرقهرمانی ساخته شده یاد کرده‌اند. بازی در مورد شخصیت Peter Parker است که داستان آن در شهر New York City در جریان است. بازی در سه روز اول موفق شد که 3.3 میلیون نسخه به فروش برساند. این بازی اکشن ماجراجویی، جهان باز است و شما قادر به شخصی سازی شخصیت خود هستید.

اطلاعاتی از بازی Spider man


نام بازی : Spider man
شرکت سازنده : Insomniac Games
تاریخ انتشار : September , 2018
پلتفرم : پلی استیشن 4
امتیاز : IGN 8.7/10
رده‌ی سنی : +14

3)بازی gta v


سرگرم‌ کننده‌‌ترین بازی PS4

هر گیمری با بازی GTA قطعا خاطراتی دارد. این بار GTA دارای سه شخصیت Trevor، Franklin و Michael است. داستان و گیم‌پلی بازی همانند نسخه‌های قدیمی، بسیار لذت بخش است. بخش داستان بازی به دو دسته‌ی اصلی و فرعی تقسیم می‌شود که لزومی برای انجام دادن داستان‌های فرعی بازی نیست. بازی جهان‌باز است و از اسلحه‌های متنوعی برخوردار است. از بخش اصلی این بازی بگوییم، گشت‌ و گذار‌ در نقشه‌ی وسیع بازی است که ساعت‌ها شما را سرگرم میکند. Grand Theft Auto V رتبه‌ی دوم را در بین گران قیمت‌ترین بازی‌های ساخته شده دارد. (برای ساخت بازی 278 میلیون دلار هزینه شده است)

اطلاعاتی از بازی GTA V


نام بازی : Grand Theft Auto V
شرکت سازنده : Rockstar Games
تاریخ انتشار : 17 September 2013
پلتفرم : پلی استیشنایکس باکس وان و ویندوز
امتیاز : IGN 10/10
رده‌ی سنی: +18

4) بازی 4 God of war


بهترین بازی PS4 جنگی ماجراجویی

قطعا یکی از برترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن در سال 2018 بازی خدای جنگ است. این بار کریتوس (شخصیت اصلی بازی) پدر شده است و می‌خواهد پسرش را تربیت و آماده کند. اسلحه‌ی اصلی کریتوس، یک تبر جادویی است که این اسلحه هیچگاه خسته کننده نمی‌شود. سیستم ارتقاء اسلحه و پوشش نسبت به سری قبلی خود ارتقاء پیدا کرده است و مکانیزم پیچیده‌تری دارد. مراحل بازی از دو بخش اصلی و فرعی تشکیل شده است که باعث شده، ساعات زیادی را با این بازی بگذرانید. شما بازی را با دستگاه PS4 Pro با کیفیت 4K، نرخ 30 فریم در ثانیه و کیفیت HDR می‌توانید اجرا کنید.

اطلاعاتی از بازی God of war 4


نام بازی : God of war 4
شرکت سازنده : SIE Santa Monica Studio
تاریخ انتشار : April 20, 2018
پلتفرم : پلی استیشن 4
امتیاز : IGN 10/10
رده‌ی سنی : +17

5)بازی battlefield 1


بهترین بازی شوتر آنلاین

بازی Battlefield 1 یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شوتر است. داستان بازی در دوره‌ی زمانی جنگ جهانی اول اتفاق می‌افتد. اولین چیزی که شاید، توجه شما را جلب کند، گرافیک و انیمیشن‌های فوق‌العاده‌ی آن است. بازی از دو بخش تک‌نفره (Single Player) و چند نفره (multiplayer) ساخته شده است. داستان بازی در بخش تک نفره بسیار کوتاه است و شاید شما را راضی نکند اما بخش چند نفره‌ی بازی که بخش اصلی بازی است، از نقشه‌های مختلفی ساخته شده است. توجه داشته باشید که اگر قصد دارید بازی را به صورت آنلاین بازی کنید، باید سرویس پلی‌استیشن پلاس را خریداری کنید تا بتوانید به بخش آنلاین دسترسی داشته باشید.

اطلاعاتی از بازی Battlefield 1


نام بازی : Battlefield 1
شرکت سازنده : Electronic Arts
تاریخ انتشار : October 21, 2016
پلتفرم : پلی استیشن 4، ایکس‌باکس وان و ویندوز
امتیاز : IGN 9/10
رده‌ی سنی : +18
advertising