سنهایزر از هدفون تو گوشی بی‌ سیم خود رونمایی کرد

علمی و تکنولوژیرایانه و سخت افزار

- 97/09/19
سنهایزر از هدفون تو گوشی بی‌ سیم  خود رونمایی کردسنهایزر، کمپانی تولیدکننده‌ی محصولات صوتی باکیفیت از هدفون تو گوشی بی‌سیم جدید خود رونمایی کرد تا وارد رقابت مستقیم با ایرپد اپل و Beats X شود.

سنهایزر هدفون تو گوشی جدیدی به نام CX 6.00BT در CES 2018 رونمایی کرد که دارای میکروفون داخلی و ریموت کنترل سه دکمه‌ای است. این هدفون می‌تواند با هر بار شارژ 6 ساعت موسیقی پخش کند و با قیمت ۱۰۰ دلار به‌ فروش می‌رسد.

هدفون CX 6.00 چند قابلیت جالب را در اختیار مشتری قرار می‌دهد؛ به عنوان مثل شما می‌توانید دو ابزار مختلف را به‌صورت همزمان به هدفون متصل کنید. با این قابلیت شما می‌توانید کامپیوتر و موبایل خود را به هدفون متصل کنید و هر زمان مایل بودید صدای یکی از آن‌ها را پخش کنید.

سنهایزر می‌گوید هدفون CX6.00 این شرکت از اسپیکرهای خاصی بهره می‌برد که در آن باس صدا بهینه شده و جزئیات آن افزایش یافته است. این هدفون از بلوتوث 4.2 و فناوری aptX کوالکام پشتیبانی می‌کند. همه‌ی این‌ها به معنی پخش صدای واضح، قوی و باکیفیت توام با حداقل تأخیر است. فناوری aptX کوالکام باعث می‌شود تأخیر ارسال سیگنال‌های صوتی به حداقل برسد و به این ترتیب در زمان گوش دادن به موسیقی یا صدای فیلم، فاصله‌ای بین صدا و تصویر ایجاد نشود.

CX 6.00 تنها 1.5 ساعت زمان نیاز دارد تا شارژ کامل شود و سپس 6 ساعت موسیقی پخش می‌کند و اگر زمان کافی برای شارژ کامل آن نداشته باشید، با 10 دقیقه شارژ می‌تواند دو ساعت موسیقی گوش کنید.
advertising