آشنایی با هدفون بی سیم اپل

علمی و تکنولوژیرایانه و سخت افزار

- 97/08/17
آشنایی با هدفون بی سیم اپلهدفون بی سیم AirPods 2 اپل تاییدیه بلوتوث دریافت کرد

اپل دو سال پیش از اولین هدفون بی سیم خود رونمایی کرد. به تازگی هدفون بی سیم AirPods 2 اپل موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده است.

اپل با معرفی آیفون 7 و 7 پلاس تصمیم به حذف جک 3.5 میلی متری هدفون از گوشی های هوشمند خود گرفت. در ابتدا این تصمیم با مخالفت افراد زیادی مواجه شد؛ با این حال محبوبیت بالایی هدفون بی سیم ایرپاد اپل نشان داد که این سیاست می تواند باعث درآمد بیشتر شود.
آشنایی با هدفون بی سیم اپل
از اوایل سال جاری میلادی گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با نسل دوم هدفون بی سیم اپل در فضای مجازی منتشر شد. به تازگی یکی از محصولات اپل موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده که دارای شماره مدل مشابه با ایرپاد اپل است. با توجه به این موضوع انتظار می رود با هدفون بی سیم AirPods 2 اپل مواجه باشیم.

این هدفون با شماره مدل های A2031 و A2032 تاییدیه بلوتوث را دریافت کرده است. نسل اول این محصول با شماره مدل A1722 برای هدفون سمت چپ و شماره مدل A1523 برای هدفون سمت راست موفق به دریافت تاییدیه بلوتوث شده بود.

بر اساس این تاییدیه، هدفون بی سیم AirPods 2 اپل از بلوتوث 5.0 بهره می برد که در مقایسه با نسل کنونی مزایایی را برای آن به همراه دارد. گزارش های اخیر برخی از ویژگی های این محصول را مشخص کرده اند. انتظار می رود شارژدهی باتری این هدفون بهبود پیدا کند و همچنین کاربر همیشه به دستیار صوتی سیری دسترسی داشته باشد.

یکی از مهم ترین تغییراتی که انتظار می رود در هدفون بی سیم AirPods 2 اپل اعمال شود، بهبود کیفیت صوتی آن است. با توجه به دریافت تاییدیه بلوتوث، بسیاری منتظر عرضه آن در آینده نزدیک هستند؛ با این حال اپل مراسمی را در آینده نزدیک برگزار نمی کند.

انتظار می رود از نسل دوم هدفون بی سیم اپل در ماه مارس سال آینده میلادی به همراه آیپد مینی جدید رونمایی شود (احتمال معرفی آیپد مینی 5 در اوایل سال 2019).
advertising