معرفی ست ماوس و ماوس پد INFAREX

علمی و تکنولوژیرایانه و سخت افزار

- 97/11/14
معرفی ست ماوس و ماوس پد INFAREXداشتن نورپردازی RGB از جمله مهمترین ویژگی های قطعات جدید کامپیوتر است، چرا که حس زیبایی و حرفه ای بودن را به بیننده منتقل می کند. تقریبا اکثر شرکت هایی که قطعات جانبی گیمینگ را تولید می کنند به راه RGB کشیده شده و حداقل چند محصول خود را مزین به این خصوصیت فراگیر کرده اند. شرکت ADATA نیز که در سالهای اخیر در زمینه تولید قطعات جانبی فعالتر شده است، ست جدید ماوس و ماوس پد اینفارکس M10 و R10 را وارد بازار کرده است. این ماوس و ماوس پد، در رده محصولات Entry Level اما خوش ساخت ای دیتا قرار می گیرند که هر دو به نورپردازی RGB مجهز هستند.

از مهمترین خصوصیات ماوس و ماوس پد INFAREX که بر روی جعبه ی آن نمایان است، نورپردازی فوق العاده RGB در هر دو قطعه، کلید های اضافی برای ماوس، جنس بدنه ضد خش ماوس پد، و گارانتی آن است.

درون جعبه صرفا خود ماوس به همراه ماوس پد آن قرار دارد. کابل ماوس دارای روکش اسلیو و طول آن برابر 180 سانتی متر است. شرکت ADATA از روکش طلایی برای ارتباط USB بهره برده است. ماوس Infarex M10 برای راست دست ها طراحی شده است و برای اطمینان عدم لغزش در دست روی بدنه آن روکش لاستیکی نرم و لطیف و ضد تعریق دارد. نورپردازی RGB به صورت رنگین کمانی در بخش آرم XPG و انتهای ماوس و برای ماوس پد Infarex R10 دور تا دور آن را فرا می گیرد.

طراحی ماوس ارگونومیک است و در دست راحت قرار می گیرد. دوستانی که ماوس های کم ارتفاع و کشیده می پسندند و معمولا انگشتان متوسط و یا بلندی دارند از کار با این ماوس لذت خواهند برد. وزن ماوس بسیار سبک و تنها 145 گرم است. روکش قرقره اسکرول نیز از لاستیک نرم است که در هنگام استفاده طولانی و عرق کردن دست مشکلی در کنترل آن بوجود نمی آید.

ماوس MM530 در ابعاد 120 در 68 در 35 میلیمتر ساخته شده است. سرعت پاسخگویی کلید ها حداکثر به 125Hz می رسد. کلید های به کار رفته در آن طول عمری معادل 10 میلیون کلیک دارند. دو کلید Back و Forward در سمت چپ ماوس و دو کلید بر روی ماوس قراردارند که وظیفه کنترل دقت DPI را بر عهده دارند. دقت DPI سنسور ماوس از در دامنه 800 تا حداکثر 3200 قابل تنظیم است.
معرفی ست ماوس و ماوس پد INFAREX
طراحی ارگونومی بر روی کلید ها نیز رعایت شده و وسط آنها شیب ملایمی دارد و حس راحتی را برای انگشتان بوجود می آورند.

ماوس پد R10 نیز با ابعاد 350 در 250 در 3.6 میلیمتر دارای وزن 800 گرمی می باشد. این ماوس پد حاشیه RGB دارد که به کمک یک دکمه لمسی در بخش فوقانی می توان بین 7 رنگ ثابت و 2 حالت رنگین کمانی نورپردازی حاشیه را انتخاب کرد. روکش ماوس پد از جنس PVC ضد خش است و دوام بسیار خوبی دارد. ماوس نیز به راحتی بر روی آن می لغزد.

عملکرد ماوس قابل قبول بود، دکمه ها بسیار نرم، و صدای بسیار کمی تولید می کند. این ست ابهت خاصی به سیستم می دهد و از هر نظر نمای حرفه ای دارد.

باندل ماوس XPG INFAREX M10 و ماوس پد XPG INFAREX R10 ADATA در حال حاضر در بازار ایران برچسب قیمتی 560 هزار تومانی دارد که به نسبت دیگر رقبا قیمتی قابل قبول است. راحتی کار با ماوس هم در بازی های کامپیوتری و هم در هنگام استفاده اداری از سیستم به وضوح حس می شد و در مجموع می توان گفت نورپردازی زیبا و کیفیت قطعات به کار رفته در این ست، و قیمت خوب آن، از نقاط قوت این ماوس و پد آن است.
advertising