آشنایی با ماوس و ماوس پد INFAREX M10 و INFAREX R10

علمی و تکنولوژیرایانه و سخت افزار

- 97/10/19
آشنایی با ماوس و ماوس پد INFAREX M10 و INFAREX R10انجام بازی های حرفه ای بدون ابزار مناسب، رنگ بوی اصلی خود را دست داده و شما را از رقبا عقب خواهد انداخت؛ سرعت عمل بالا، ارگونومیک تجهیزات جانبی، کیفیت بالا، فناوری های اختصاصی و مواردی از این دست، برتری های شما در یک بازی تمام عیار خواهند بود. شرکت ADATA در سری محصولات XPG، این مسئله را مد نظر قرار داده است که حرفه ای و برترین تجهیزات و سخت افزارها را برای این منظور طراحی و تولید نماید. از جمله این محصولات، ماوس مخصوص بازی مدل INFAREX M10 و ماوس پد آن با نام INFAREX R10 است که می توانید بررسی آن ها را نیز مطالعه نمایید.

INFAREX M10 و INFAREX R10 دقیقا همان ابزاری هستند که برای یک بازی حرفه ای به آنها نیاز خواهید داشت. ماوس INFAREX M10 با مهندسی دقیق، دارای ویژگی های مناسبی است که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. این محصول دارای میکروسوئیچ هایی است که طول عمر آنها به 10 میلیون کلیک می رسد. سنسور مورد استفاده در آن دارای دقت بسیار بالای حداکثر 3200DPI است که به وسیله یک کلید اختصاصی تغییر DPI، می توان به سرعت دقت ها به صورت 800/1600/2400/3200 تغییر داده و راحت ترین گزینه را برای بازی خود انتخاب نمائید.

سنسور 125 هرتزی این ماوس، سرعت واکنش را افزایش داده و با توجه به وزن 145 گرمی خود به نسبت ابعاد، محصولی است که به طور دقیق برای گیمرهای حرفه ای طراحی شده است. و اما در کنار این ماوس مخصوص بازی، یک ماوس پد نیز وجود دارد؛ INFAREX R10 دارای ویژگی های برجسته ای است که به طور خاص برای زیبایی و عملکرد مثال زدنی مهندسی شده اند. این ماوس پد دارای دیودهای LED RGB است. 3 ضربان متفاوت به همراه 7 رنگ آمیزی با توجه به سلیقه و بازی که در حال انجام آن هستید، می تواند توسط گیمرها انتخاب گردد. افزون بر حاشیه، نشان XPG نیز دارای دیودهای LED RGB است.

ماوس پد INFAREX R10 از متریال های مستحکم PVC ساخته شده است که مقاومت آن را برابر خط و خش افزایش داده و با توجه به وزن 800 گرمی و پایه های نگهدارنده، به خوبی بر روی سطوح نصب شده و در جای خود محکم می گردد تا هیجان های شما در حین بازی را بدون مشکل هندل نماید! ADATA از یک کابل به طول 1.7 متر در تولید آن استفاده می کند که در هر فاصله ای از کیس، بتوانید از INFAREX R10 استفاده نمایید. هر دو محصول دارای کابل های بافته شده هستند که طول عمر را افزایش داده و حس یک محصول با کیفیت را به کاربران تزریق می کند.

INFAREX M10 و INFAREX R10 در بازار داخلی ایران موجود بوده و با قیمتی در حدود 490 هزار تومان، حتی کمتر از برخی از ماوس های مخصوص بازی به فروش می رسد. ویژگی های ارگونومیک، زیبایی و عملکرد این ست بسیار حرفه ای بوده و کمتر جای انتقادی را به جا می گذارد.
advertising