ماوس بی سیم آلین ور از زیر مجموعه برند دل

علمی و تکنولوژیرایانه و سخت افزار

- 97/10/29
ماوس بی سیم آلین ور از زیر مجموعه برند دلشرکت Alienware در حقیقت زیرمجموعه برند دل بوده که در زمینه محصولات گیمینگ فعالیت می کند. تاکنون سیستم های دسکتاپی و نمایشگرهای گیمینگ حرفه ای از این برند بودیم اما تاکنون ماوس گیمینگ بی سیم توسط این کمپانی عرضه نشد.

حال به نظر می رسد دل در حال آماده سازی یک ماوس بی سیم گیمینگ حرفه ای با برند Alienware است و آن را در سال آینده معرفی می کند. Alienware طراحی جذابی را برای محصولات خود در نظر می گیرد و احتمالا ماوس بی سیم مورد اشاره نیز یک مدل برجسته است.

Frank Azor یکی از مدیران ارشد کمپانی دل همیشه در صفحه رسمی توییتر خود به پرسش طرفداران پاسخی می دهد. هنگامی که یکی از افراد درباره ماوس بی سیم گیمینگ درخواستی داشت، Frank Azor تایید کرد در سال آینده شرکت برنامه ای برای معرفی چنین مدل ماوسی دارد. با این حساب باید انتظارات کاملی از این ماوس گیمینگ جدید آلین ور داشت اگرچه اطلاعات کافی درباره آن به بیرون درز نکرده است.

Alienware تاکنون بیشتر ماوس های سیم دار را با طراحی گیمینگ و مناسب عرضه کرد و نمی توان اظهاری نظری درباره نسخه بدون سیم داشت. ممکن است در جریان نمایشگاه CES 2019 یا دیگر رویدادها این شرکت برنامه ای برای رونمایی داشته باشد. گفتنیست این برند علاوه بر ماوس به تولید هدفون نیز می پردازد تا در کنار دیگر سیستم های دسکتاپی مشتریان بتوانند تجربه گیمینگ لذت بخشی بدست آورند.

پیشتر Frank Azor خبر از عدم معرفی نسخه جدید XPS با سخت افزار بروزرسانی شده در سال جاری را داد و این طور که پیداست دل دیگر محصول جدیدی پیش از پایان 2018 معرفی نخواهد کرد. پیش بینی می شود در سال 2019 از جمله رویداد CES 2019، کمپانی های بزرگ با دیوایس های قابل توجه خود ظاهر می شوند.
advertising