مانیتور جدید فیلیپیس معروف به سبزترین مانیتور

علمی و تکنولوژیرایانه و سخت افزار

- 97/11/04
مانیتور جدید فیلیپیس معروف به سبزترین مانیتورMMD شریک فیلیپس به تازگی یک مانیتور Full HD با 241B7QGJEB را معرفی کرده است. مانیتور 241B7QGJEB با احترام به محیط زیست طراحی شده و به قولی سبز ترین محصولی است که کمترین تاثیر منفی را به محیط زیست خواهد زد. فیلیپس در این مانیتور از 85 درصد پلاستیک قابل بازیافت استفاده کرده و به طور کلی از مواد مضر مانند سرب، جیوه و دیگر مواد در این محصول استفاده نشده است. تمام قطعات این محصول اعم از شاسی و مواد بسته بندی 100 درصد قابل بازیافت خواهند بود. در نتیجه فیلیپیس این محصول جدید را کاملا بر اساس استانداردهای محیط زیست طراحی کرده است.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به رزولوشن Full HD اشاره کرده که تصاویری واضح و با کیفیت را به نمایش می گذارد. پنل IPS این مانیتور از عملکرد فوق العاده ای برخوردار بوده و تصاویری روشن را به ارمغان می آورد. در این مانیتور از فناوری ها و تکنولوژی های هوشمندی نظیر SmartImage، SmartContrast و SmartResponse اشاره کرد که کیفیت نمایش تصاویر و ویدویها را تضمین خواهد کرد. از سوی دیگر با وجود تکنولوژی های Flicker Free و Low Blue با کاهش سوسو زدن و کاهش نور آبی، استفاده ی طولانی مدت از این مانیتور برای چشم ها خسته کننده نخواهد بود در نتیجه با خیال راحت می توانید ساعت ها از آن استفاده نمایید.

مانیتور 241B7QGJEB فیلیپس به کمک مجموعه ای از فناوری موفق شده تا در زمینه ی مصرف انرژی صرفه جویی کند و شاهد کاهش مصرف چشمگیری خواهید بود. البته وجود تکنولوژی PowerSensor نیز در این زمینه بی تاثیر نیست که در صورت عدم حضور کاربر در جلوی مانیتور نور صفحه را به حداقل خواهد رساند و این موضوع مصرف انرژی را تا 80 درصد کاهش خواهد داد. همچنین وجود تکنولوژی LightSensor با تشخیص و حس نور محیط می تواند روشنایی مانیتور را به صورت خودکار تنظیم کند و نور مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهد در نتیجه در شب یا در محیط های تاریک کمترین نور برای نمایش در اختیارتان قرار خواهد داشت و همین موضوع نیز در مصرف انرژی تاثیر بسیار زیادی دارد. به طور کلی مصرف این مانیتور 11 وات اندازه گیری شده و عملکرد خوبی را در این زمینه ارائه کرده است.

این مانیتور 24 اینچی با رزولوشن 1080×1920 از سرعت پاسخ دهی 5 میلی ثانیه بهره می برد و تصاویری دقیق، زنده و واضح را در اختیارتان قرار خواهد داد. فیلیپس مانیتور 241B7QGJEB را در ژانویه 2019 با قیمت 209 پوند وارد بازار خواهد کرد.
advertising