معرفی مانیتور جدید اچ پی EliteDisplay E243d

علمی و تکنولوژیرایانه و سخت افزار

- 97/08/10
معرفی مانیتور جدید اچ پی  EliteDisplay E243dاچ‌پی از مانیتور جدید خود EliteDisplay E243d مجهز به وب‌کم، پورت GbE و پورت USB-C با امکان انتقال برق با توان ۶۵ وات رونمایی کرد.

نخستین مانیتور اچ‌پی مخصوص انجام کارهای اداری، با قابلیت استفاده به‌عنوان داک برای لپ‌تاپ‌های مجهز به پورت USB Type-C به‌صورت رسمی معرفی شد. مانیتور EliteDisplay E243d مجهز به یک وب‌کم پاپ‌آپ، کنترلر GbE و هاب USB 3.0 Type-A است، در حالی که از انتقال برق با USB نیز پشتیبانی می‌کند، این مانیتور اواخر سال جاری میلادی با قیمت پایه‌ی ۳۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.
معرفی مانیتور جدید اچ پی  EliteDisplay E243d
مانیتور جدید اچ‌پی EliteDisplay E243d از پنل IPS با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل، روشنایی ۲۵۰ نیت، نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱، زاویه‌ی دید افقی و عمودی ۱۷۸ درجه، زمان پاسخ‌دهی ۷ میلی‌ثانیه و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره می‌برد. نمایشگر جدید اچ‌پی برای انجام امور اداری بسیار مناسب طراحی شده؛ ولی ممکن است که برای کاربری‌های مولتی‌مدیا و اجرای بازی آنچنان هیجان‌انگیز و فوق‌العاده نباشد. در هر صورت، مهم‌ترین ویژگی مانیتور جدید اچ‌پی، قابلیت‌های اتصال داک آن است.

مانیتور جدید HP از یک وب‌کم پاپ‌آپ 720p با دو آرایه‌ی میکروفون، پورت کنترلر شبکه‌ی GbE و هابی با چهار پورت USB 3.0 بهره می‌برد. از آنجا که مانیتور EliteDisplay E243d عمدتا از طریق پورت USB-C به‌کار گرفته خواهد شد، بهتر است تا به لپ‌تاپی مجهز به پورت USB-C با قابلیت DisplayPort 1.2 Alt Mode (این قابلیت تقریبا در تمام لپ‌تاپ‌های مجهز به پورت USB-C وجود دارد) متصل شود. مانیتور اچ‌پی برای بهره‌بردن از تمام پتانسیل پورت USB-C امکان انتقال برق با توان ۶۵ وات را نیز دارد که برای شارژ بیشتر لپتاپ‌های ۱۳ اینچی و برخی از لپتاپ‌های ۱۵ اینچی کافی به‌نظر می‌رسد. برای آنکه کاربران بتوانند از این مانیتور با کامپیوترهای فاقد پورت USB-C نیز استفاده کنند، برای محصول جدید اچ‌پی، یک پورت D-Sub و یک ورودی HDMI 1.4 نیز در نظر گرفته شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت نمایشگر جدید EliteDisplay E243d، پایه‌ی قابل تنظیم آن است. نه تنها امکان تنظیم ارتفاع پایه وجود دارد، بله می‌توان آن را چرخاند یا کج کرد. همچنین می‌توان از مانیتور جدید اچ‌پی در حالت‌های افقی و پرتره بهره برد.

مانیتور EliteDisplay E243d در ماه دسامبر به بازار عرضه خواهد شد و شروع قیمت آن از ۳۲۹ دلار درنظر گرفته شده است. با وجودی که مانیتورهای ۲۴ اینچی Full-HD اچ‌پی در حال حاضر در بازار با قیمت پایین‌تری موجود هستند، ولی این مانیتور تنها دستگاهی محسوب می‌شود که با چنین مشخصاتی از سوی اچ‌پی معرفی شده و برای محیط‌های اداری بسیار مناسب است.
advertising